استاندار کردستان: از به کارگیری و ظرفیت نیروهای توانمند جریان‌های انقلابی در کردستان استفاده می‌شود

 

 

به گزارش رکنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با سردار حسینی فرمانده و جمعی از معاونین سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  اظهار داشت: من با همه وجود به منویات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی اعتقاد دارم و قطعا این منویات چراغ راه توسعه استان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: متاسفانه در برخی از شاخص‌ها، کردستان از میانگین کشوری پایین‌تر است که ضروریست در این راستا همه مردم و مسئولان برای جبران این کاستی‌ها و تسریع روند توسعه پایدار استان تلاش خود را مضاعف کنند.

زارعی‌کوشا در بخشی دیگر از سخنانش به وجود وحدت و همدلی در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروزه در استان کردستان شاهد مجموعه‌ای از جریان‌های انقلابی و ولایت‌مدار اهل سنت و اهل تشیع هستیم که بایستی از افراد توانمند و کارآمد این جریان‌های انقلابی استفاده کرد.

وی همچنین خواستار پرورش کادر اجرایی متعهد و انقلابی در مسیر توسعه استان شد و در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت افراد انقلابی و جهادی و مورد اعتماد نظام و انقلاب با آمادگی‌های لازم، موجب خواهد شد تا این افراد بیشتر استعدادها و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

استاندار کردستان تصریح کرد: قطعا جایگاه و نقش نیروهای مخلص سپاه و بسیج در تحقق اهداف بیانه دوم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده و باید به درستی از این ظرفیت بی‌نظیر استفاده به عمل آید.

زارعی‌کوشا در پایان گفت: رضایت‌مندی مردم که از مهم‌ترین رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری است باید در دستور کار قرار گیرد.

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 744254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟