دستگیری عامل فروش کالاهای ممنوعه در اینستاگرام

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ رئیس پلیس فتا استان با اعلام این خبر گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط تیم رصد این پلیس در شهرستان پارس‌آباد، مشخص شد شخص یا اشخاصی با ایجاد صفحه اینستاگرامی اقدام به تبلیغ و فروش اجناس ممنوعه و قاچاق می‌کنند که موضوع جهت رسیدگی در دستور کار افسران قرار گرفت.

سرهنگ علی قهرمان طالع افزود: بلافاصله با تشکیل پرونده و انجام اقدامات پلیسی یکی از متهمین دستگیر و در بازجویی اعلام کرد که کارت بانکی خود را در ازای دریافت سود به یکی از دوستانش واگذار کرده و هم اکنون از موقعیت و محل سکونت او هیچ گونه اطلاعاتی ندارد.

وی اظهار کرد: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده، مشخص شد متهم اصلی سابقه‌دار و متواری و مخفی شده است که ماموران پلیس فتا در یک عملیات غافلگیرانه وی را به همراه تجهیزات دستگیر و با کامل کردن پرونده در اختیار قانون قرار دادند.

رئیس پلیس فتا استان گفت: کاربران فضای مجازی هوشیار باشند و به هیج وجه اقدام به راه اندازی کانال، گروه و صفحه در محیط اینترنت برای تبلیغ، خرید و فروش کالا‌های قاچاق و ممنوعه نکنند که در صورت مشاهده برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد و همیاران پلیس فتا می‌توانند گزارشهای خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و یا تماس با شماره ۰۹۶۰۸۰ اعلام کنند.

 

کدخبر: 743172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟