بازدید میدانی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از اداره آب فاضلاب گرگان

به گزارش رکنا، دکتر منتظری امروزظهر  پس از بازدید از اداره آب شهرستان گرگان و بررسی روند دریافت خدماتی از قبیل اشتراک جدید، رسیدگی به اعتراضات مشترکین و تغییر آدرس، با پرسنل و رئیس این اداره گفتگو کرد.

وی همچنین جدی گرفتن نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب‌ رجوع و وجدان کاری در حل مشکلات مشترکین را از مهمترین وظایف نهادها به ویژه ادارات خدمات رسان دانست و با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ صرفه جویی با برنامه های متنوع تبلیغی و اجرایی، از برنامه ریزی های انجام گرفته برای تامین و توزیع مناسب آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش قدردانی کرد.

منتظری درباره موضوع کمبود آب در استان و شهرستان گرگان هم گفت: برای سد شصت‌کلا گرگان اعتبار برای تملک زمین‌ها در نظر گرفته شده و مجوز استفاده از آب‌شیرین‌کن هم گرفته شده است.

وی همچنین در جریان برنامه های عملیاتی اداره آبفا در بخش های توسعه، نوسازی و تامین تجهیزات قرار گرفت و خواستار انجام پیش بینی ها و ارائه آموزش های شهروندی لازم برای مدیریت مصرف آب و همچنین به بررسی وضعیت ارائه خدمات در میز خدمت  پرداخت.

منتظری در پایان  بازدید از سیستم آنلاین مانیتورینگ آب رسانی گرگان بیان کرد  باید تمام توان و بررسی های صورت پذیرد تا از دزدی های احتمالی آب جلوگیری شود

گرگان /کرامتی

index

 

کدخبر: 732056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟