اولویت کاری ما رفع معضلات و مشکلات شهری است| بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و متخصصان در تصمیم‌گیری‌ها

به گزارش رکنا از لرستان، رضا بیرانوند اظهار داشت: برای توسعه شهر خرم آباد از سرمایه‌گذاران حمایت و سعی خواهیم کرد از ظرفیت خیرین برای انجام پروژه‌های شهری  و توسعه شهر استفاده کنیم تا انشاالله شهر خرم و آباد داشته باشیم.

وی با اشاره به انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای شهر خرم آباد بیان کرد: امروز اعضای هیئت رئیسه شورای شهر انتخاب شدند که با نظر همکاران و اکثریت آرا بنده به عنوان رئیس شورای شهر خرم آباد انتخاب شده‌ام.

رئیس شورای شهر خرم آباد ادامه داد: امیدوارم با توجه به تجربه ای که در دوره چهارم داشته‌ام بتوانیم با همدلی و اتحاد بین اعضای شورا ، شهرخرم‌آباد متحول شود.

 بیرانوند تصریح کرد :مطمئناً اولویت کاری ما رفع تمامی مشکلات و معضلات در سطح شهر است که آنها را پیگیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: شورای شهر پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی است که در این راستا سعی خواهیم کرد در جهت رفع مشکلات با تشکیل اتاق فکر از ظرفیت نخبگان، صاحب‌نظران و صاحب تخصصان بهره ببریم.

وی با اشاره به انتخاب سرپرست شهرداری خرم آباد خاطر نشان کرد: سعید فتوحی یک نیروی توانمند بعنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده که انشاالله  با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

بیرانوند تاکید کرد: مطمئنا در این دوره بحث طایفه گرایی به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت و با تجربه های گذشته و نیروهای کارآمد شهری، امیدواریم خرم آباد را به توسعه و پایدار برسانیم.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 710323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟