ضروت ارتقا دانش فنی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رعایت نکات ایمنی سیمبانان

به گزارش رکنا، سیدکاظم حسینی کارنامی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران در این مراسم که بدلیل شیوع  و محدودیت های کرونایی در ۲۹ فروردین سال جاری با تاخیر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  روز گذشته برگزار شد با تقدیر از تلاش، احساس مسئولیت ؛ فداکاری سیمبانان و ضرورت توجه بیش از پیش به وضعیت معیشتی این زحمتکشان عرصه خدمت رسانی گفت : نگاه ویژه به ارتقاء دانش فنی ؛ ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و توجه به رعایت نکات ایمنی در راستای رسیدن به اهداف شرکت در رئوس برنامه های حمایتی از این عزیزان قرار گیرد.

برق مازندران

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت :   شرکت های توزیع برق بهره بردار محور هستند و  رعایت نکات ایمنی  اولویت های اصلی ما در شرکت است .

حسینی کارنامی  به اهمیت ایمنی در همه ابعاد آن پرداخت و افزود : تلاش و مجاهدتهای شبانه روزی و بی وقفه  سیمبانان عزیز را در راه آبادانی در تامین برق مطمئن و پایدار و  ایمن ستودنی ست لذا لازم است  ایمنی  سرلوحه اقدامات عملیاتی  قرار گیرد تا شاهد کوچکترین اتفاقی نباشیم.

وی  با بیان اینکه سیمبانی شغلی حساس است افزود : حضور کارکنان خلاق پویا و متخصص  یکی از ویژگی های این صنعت است زیرا  صنعت برق ، صنعتی است که 24 ساعته برای خدمت و سرویس دهی آماده است و ارایه برق مطئمن و پایدار به مشترکین فهیم یکی از ماموریت های اصلی این شرکت بشمار می رود والحمدالله با تلاش هایی که در مجموعه دفتر ایمنی صورت گرفته در کاهش حوادث موفقیت هایی حاصل شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد : کاهش هر چه سریعتر حوادث ، بهره وری بیشتر با تکیه بر روش های مهندسی ایمنی و سودآوری هر چه بیشتر از اهداف ما در مجموعه شرکت خواهد بود .

حسینی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مشترکین گرامی در مدیریت مصرف برق تصریح کرد : استفاده و بکارگیری بکارگیری غیرمجاز دستگاه‌های ماینر برای استخراج رمزارز ظرف یک سال اخیر خساراتی را به شبکه توزیع استان وارد کرده است  به طوری که  باعث افزایش مصرف و بروز مشکلات فراوان در کنترل بار مشترکین و در شرایط بحرانی بروز خاموشی های ناخواسته می شود .  

در پایان  این مراسم از سیمبانان نمونه ؛ مسوولین ایمنی این شرکت با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد .

انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 696819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟