به گزارش رکنا از مازندران: مهمترین اخبار انتظامی مازندران در دوم مهرماه از سوی معاونت انتظامی استان به این شرح اعلام شد:

دستگیری دخترقاتل 18ساله کمتر از 2ساعت در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری دختر قاتل 18ساله که در یک درگیری دختر19 ساله را به وسیله چاقو به قتل رسانده بود، در کمتر از 2ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از پارک های شهرستان بابل، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که طی یک درگیری بین 2دختر، یک دختر19 ساله به وسیله چاقو  به قتل رسیده و ضارب پس از قتل متواری شد.

سرهنگ داداش تبار تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری پلیس امنیت عمومی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، قاتل که دختری 18ساله بوده را در کمتر از 2 ساعت در مخفیگاهش شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه علت وقوع درگیری و قتل، اختلافات شخصی بوده است، افزود: فرد قاتل پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف 7فقره سرقت سیم برق با دستگیری 2سارق در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2 سارق سابقه دار سیم برق و کابل مخابراتی و کشف 7فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان موضوع در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری11 نکا با اشرافیت اطلاعاتی در 2عملیات جداگانه 2 سارق را در مفخیگاهشان دستگیر و با کشف2 کیلو سیم مسی سرقتی به مقر انتظامی انتقال که به 7فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، ازتشکیل پرونده قضایی برای 2سارق سابقه دار و اعزام متهمان به مرجع قضایی خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده افراد مشکوک و مظنون مراتب را سریعا به مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ای 60 میلیارد ریال دلار و طلاجات از یک ویلا در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق حرفه ای 60  میلیارد ریال دلار و طلا جات از یک ویلا ، خبر داد.

سرهنگ "محمود حسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از ویلا در یکی از شهرک های محمودآباد ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی از شناسایی نگهبان ویلا به عنوان سارق اصلی توسط ماموران خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از پیدا کردن مخفیگاه متهم با هماهنگی قضایی وی را دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی حدود 60 میلیارد ریال ارز و طلاجات سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: ماموران متهم را پس از دستگیری تحویل مقام قضایی دادند.

سرهنگ حسین زاده در پایان به شهروندان توصیه نمودند که برای امنیت منزل و ویلا حتما از دوربین های مداربسته و دزدگیر استفاده و از سپردن کلید منزل خود به افراد غیرقابل اعتماد جدا خودداری کنید.

سارقان طلاجات منزل در دام پلیس آگاهی/ کشف طلاجات میلیاردی درگلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و2مالخر طلاجات منزل به ارزش یک میلیارد ریال خبرداد.

سرهنگ محمود کلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه با اشاره به ارجاع یک فقره پرونده سرقت‌ طلاجات منزل به پلیس آگاهی طی هفته‌های اخیر، گفت: بلافاصله رسیدگی به موضوع با اخذ اظهارات شاکی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلوگاه بیان داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع ‌آوری آثار به جا مانده در صحنه‌های جرم، هویت سارق تحت تعقیب این پرونده‌‌ را شناسایی و بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار صورت گرفت.

سرهنگ کلوانی از دستگیری و اعتراف این سارق به سرقت طلاجات  یک میلیاردی منزل شهرستان‌ و همستدی 2 مالخر در این پرونده خبر داد ، افزود : سارق بهمراه 2مالخر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در پایان نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم قلمداد کرد و اذعان داشت: در این زمینه توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف یک خودروی نیسان خبر داد.

سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران کلانتری15 در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند

مسعود پاشنا/مازندران

  • موتورسواری نمایشی در خیابان و حادثه جبران ناپذیر

  • منطقه سعدی شیراز | فروردین ۹۸

کدخبر: 1044218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟