تصاویر ناب از حضور اصغر فرهادی در اکران مردمی فروشنده +عکس

نخستین اکران مردمی فیلم "فروشنده" با حضور اصغر فرهادی امروز 10 شهریور در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. این مراسم در ساعت 9:45 دقیقه صبح و با تجمع بسیار زیاد تماشاگران در پردیس کورش آغاز شد.
فیلم "فروشنده" آخرین ساخته اصغر فرهادی است که از دیروز صبح افتتاحیه خود را آغاز کرده است. افتتاحیه این فیلم همچنین امروز صبح ساعت 6:45 دقیقه در پردیس آزادی انجام شد.
فرهادی قبل از اکران فیلم خطاب به علاقمندان به فیلم فروشنده گفت: خیلی خوشحالم که بار دیگر شما را از نزدیک می‌بینم و امروز برای اولین نمایش مردمی فیلم در کنار شما هستم و من قدر این لحظات را می‌دانم.
وی از استقبال در ساعت 9 صبح ابراز خوشنودی کرد و افزود: تماشای فیلم در این ساعت صبح اتفاق نادری و در هیچ کجای دنیا رخ نمی‌دهد و رابطه‌ای که مردم با فیلم‌ها در سینمای ایران پیدا می‌کنند خاص کشور ایران است.
فرهادی با قدردانی از حضور مردم در این اکران مردمی تصریح کرد: مردم همیشه به من و فیلم‌های من محبت داشتند و رابطه خوبی با فیلم‌ها برقرار کردند و امیدوارم این رابطه با فیلم فروشنده نیز برقرار شود و حضور آنها در این ساعت نشان می‌دهد که با فیلم رابطه دارند.
کارگردان فیلم "فروشنده" ادامه داد: امیدوارم مردم از تماشای این فیلم راضی باشند و این فیلم باعث شکل گیری فضای گفت‌وگو بین مردم درباره موضوع آن شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.













کدخبر: 193361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟