فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری چهار نفر سارق زورگیرحرفه ای تلفن همراه وکشف و شناسایی اموال مسروقه10 نفر از مالباختگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا: سرهنگ "رضا شیرزادی"گفت: تداوم طرح ‌های امنیت ‌بخش پلیس با هدف پیشگیری ازسرقت و رفتارهای نابهنجار و افزایش آرامش و امنیت عمومی از جمله اولویت هایی است که در سال جدید با جدیت در برنامه ‌ریزی‌ ها مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا در پی چندین فقره سرقت و زورگیری و موبایل قاپی در سطح شهرستان که بیشتر از افراد کم سن و سال با تهدید چاقو و قمه اقدام به زورگیری می کردند، ماموران تجسس کلانتری 20 حافظیه دستگیری زورگیران تلفن همراه در دستور کار آن یگان قرار دادند که با تحقیقات محسوس و نامحسوس که در نهایت اعضای باند سارقین زورگیری شناسایی شدند.

این مقام انتظامی افزود: سرکرده باند شخصی با هویت معلوم و 28ساله است که سوابق متعددی در خصوص سرقتهای خشن دارد با همدستی دو نفر دیگر به هویت های معلوم اقدام به سرقت می کنند که عوامل کلانتری پس از یک ماه تعقیب و مراقبت و کار اطلاعاتی موفق به شناسایی این باند شدند.

سرهنگ شیرزادی گفت: سرکرده باند سارقان زورگیر پس از شناسایی در یک حمله غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری مربوطه دلالت داده شد و در بازجویی های فنی به 10 فقره سرقت تلفن همراه با تهدید چاقو و قمه و زورگیری با همدستی سه نفر سارق زورگیر اعتراف که پس از شناسایی مخفیگاه آنان را دستگیر و به کلانتری مربوطه منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ های انجام شده مشخص شد هر چهار نفر از سارقان زورگیر سابقه ‌دار هستند، گفت:در ادامه هر چهار نفر پس از اعتراف به بزه های ارتکابی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون 10 فقره از محل های سرقت و همچنین اموال مالباختگان شناسایی شده است و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

کدخبر: 88088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟