دستگیری سارق اماکن خصوصی در "کازرون"

سرهنگ "رجبعلی رزمجوئی" در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: با توجه به وقوع سرقت های متعدد از زمین های زارعی و باغچه ها و اینکه سرقت از جرائمی بوده که تاثیر عمیقی بر امنیت روانی جامعه داشته لذا پیگیری برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران کلانتری 12 حضرتی با انجام کارهای اطلاعاتی سارق به نام "ر - م" را که اقدام به سرقت ادوات کشاورزی شناسایی می کرد و محل اختفای وی را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: در بازرسی از آن محل علاوه بر دستگیری سه نفر که در حال استعمال موادمخدر بودند، مقداری اموال مسروقه شامل یک عدد لوله ۳ اینچ، یک عدد نبشی بزرگ، 3 متر لوله، دو عدد مته دریل بزرگ، 4 عدد بست داربست، یک عدد جعبه آچار با وسایل، مقدار زیادی انواع کابل، دو عدد پیک نیک، یک عدد اتو لوله، یک عدد پرژکتور، یک عدد سیم بکسل، یک عدد موتور جوش، یک عدد آچار تلمبه بزرگ، مقدار زیادی انواع لوله و اتصالات و ... کشف کردند.
سرهنگ رزمجویی اظهار کرد: با دعوت از مالباختگان تعدادی از اموال توسط آنان شناسایی شد و تلاش در جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.وی افزود: متهم در بازجویی های انجام شده لب به اعتراف گشوده وبه بزه انتسابی خود اقرار و با تشکیل پرونده جهت مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تاکید کرد: باتوجه به این که امنیت یک تولید اجتماعی است،شهروندان نیز به سهم خود می بایست درراه تولید امنیت درجامعه با پلیس مشارکت و در صورت برخورد با موارد مشکوک،بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110اعلام کنند و انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص عملکرد پلیس با سامانه 197در میان بگذارند.

کدخبر: 76285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟