دستگیری دزد عروسک‌ها با چهره‌‌نگاری

شکایت‌های سریالی درخصوص سرقت طلاجات دختر بچه‌ها در یکی از محله‌های شهر یزد، باعث شد تا کارآگاهان پلیس آگاهی این استان وارد عمل شده و تحقیقات درخصوص شناسایی متهم و دستگیری آن آغاز شد.

در نخستین گام کارآگاهان به سراغ مالباختگان خردسال که تمامی آنها دختر بچه‌های 3 تا 6 ساله بودند، رفته و با کمک آنها به چهره‌نگاری از مرد جوانی که طلاجات آنها را به سرقت برده بود، پرداختند.

با تصویر به‌دست آمده از متهم جوان و تطبیق آن با چهره متهمان سابقه‌دار در آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده و از آنجایی که سارق طلاجات دختر بچه‌ها، سارق سابقه‌دار بود، هویت او شناسایی شد.

با شناسایی هویت متهم، تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد و در عملیاتی ویژه پلیسی متهم جوان دستگیر شد. مرد جوان در تحقیقات به پلیس گفت: ظهرها که خیابان‌ها خلوت است، اقدام به پرسه‌زنی می‌کردم و با دیدن دختر بچه‌ها به سراغشان رفته و طلاهای آنها را به سرقت می‌بردم.

سرهنگ منوچهر نصیری، فرمانده انتظامی شهرستان یزد در این رابطه گفت: متهمان جوان که سابقه‌کیفری در سرقت دارد تاکنون به سرقت از 7 دختر بچه اعتراف کرده است. تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 76016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟