اعتراف به دزدی های سریالی انبارهای یک مجتمع‌ های مسکونی

سرهنگ"عبدالعلی روانبخش" گفت: در پی چند فقره سرقت از انبار مجتمع های مسکونی یکی از محلات شهر کرمان دستگیری عامل یا عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 شهر کرمان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی با یک سری کار اطلاعاتی، در نهایت یک نفر سارق را شناسایی کردند. ماموران تجسس در یک عملیات غافلگیرانه، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر و برای تحقیقات اولیه به کلانتری منتقل کردند .

سرهنگ "روانبخش" تصرح کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه عمل خلاف قانون بود اما با بازجوئی های تخصصی انجام گرفته از سوی پلیس لب به اعتراف گشود و به 17 فقره سرقت از انبارهای مجتمع های مسکونی شرق شهر کرمان اعتراف کرد. سارق در بازرسی صحنه جرم دو همدست دیگر خود را نیز معرفی کرد و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی وسایل منزل کشف شد. در ادامه اقدامات اطلاعاتی پلیس یک مالخر نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت توسط مأموران کلانتری12خاطر نشان کرد: تمام شاکیان شناسایی و اموال مسروقه نیز تحویل مالباختگان شد.

وی در پایان توجه شهروندان به استفاده از سیستم های هشداردهنده و بازدارنده را مورد تاکید قرار داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کدخبر: 75511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟