سرقتی که با مرگ سارق نافرجام ماند

سرهنگ رضا شیرزادی گفت: در پی چندین فقره اعلام شکایت مردمی مبنی بر سرقت از آپارتمان های نقاط مختلف شهرستان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. با بررسی شیوه سرقت ها و زمان وقوع آنها و همچنین تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت ها همه به یک شکل و در ساعات پایانی شب صورت گرفته است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: به منظور شناسایی و دستگیری سارقان، اطراف آپارتمان های مناطق مختلف و محدوده آن به صورت شبانه روزی تحت کنترل نامحسوس مأموران گشت کلانتری ها قرار گرفت تا اینکه مإموران کلانتری 16سعدی با همکاری شهروندان، سارقان یکی از واحدهای مسکونی مجتمع های آپارتمانی را در محله سعدی در انجام سرقت ناکام گذاشتند.

سرهنگ شیرزادی افزود: در جریان این سرقت نافرجام، یکی از سارقان بلافاصله توسط مأمورین کلانتری 16سعدی دستگیر و نفر دوم به علت عدم آشنایی کافی به محل سرقت و نداشتن دید لازم بخاطر تاریکی شب در حین فرار، از پشت بام مجتمع مذکور به پایین پرتاب شد که مأموران کلانتری مربوطه دقایقی پس از این سرقت و با راهنمایی های دیگر همدستش، جسد وی را کشف و شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه به شهروندان هشدار داد: با هماهنگی مدیر و ساکنان مجتمع های آپارتمانی نسبت به تجهیز دوربین های مداربسته در درب ورودی ها و نقاط کور از جمله پشت بام با مشاوره و نظارت پلیس اقدام کنند و از ورود افراد متفرقه و ناشناس که به بهانه خرید و یا اجاره منزل، بدون هماهنگی بنگاه مراجعه می کنند، جلوگیری شود، حتی برای مشتریانی که قبلا به همراه یکی از کارکنان آژانس املاک مراجعه کرده اند باید با هماهنگی آژانس و حضور یکی از کارکنان آن صورت پذیرد.

کدخبر: 73439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟