پایان سرقت های سریالی در شهر کرمانشاه

سرهنگ رضا شیرزادی گفت: در پی چندین فقره اعلام شکایت مردمی مبنی بر سرقت از آپارتمان های نقاط مختلف شهرستان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. با بررسی شیوه سرقت ها و زمان وقوع آنها و همچنین تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت ها همه به یک شکل و از سوی یک نفر صورت گرفته است.

این مقام انتظامی افزود: به منظور شناسایی و دستگیری سارق، اطراف آپارتمان های مناطق مختلف و محدوده آن به صورت شبانه روزی تحت کنترل نامحسوس ماموران گشت کلانتری ها قرار گرفت تا اینکه پس از مدتی به مرد جوانی که در چند روز گذشته به صورت مشکوک در حال رفت و آمد در مجتمع مسکونی درحوزه کلانتری 26 آزادگان مظنون شدند. مأموران پس از تحت نظر قرار دادن حرکات و رفتار آن مرد جوان، متوجه شدند که وی به بصورت مشکوک وارد آپارتمان ها شده و اقدام به باز کردن درب انباری منازل مسکونی می نماید که در این لحظه مأموران با یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و جهت توضیحات بیشتر به کلانتری مربوطه دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: متهم در بازجویی های مأموران در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجهه با مستندات موجود و روبرو شدن با صاحب آپارتمانی که قصد سرقت از آنجا را داشت به جرم خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: متهم به 3 فقره سرقت منزل با شیوه مذکور اعتراف کرده است.

کدخبر: 73316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟