ورزشگاه تربت جام ساخته نشده ، چمنش سوخت!

مجید گوهری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این آتش سوزی که حدود ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته صورت گرفت بیش از 70 درصد از چمن مصنوعی مفروش و یا رول های چمن پهن نشده در زمین طعمه آتش شد.
وی از علت این آتش سوزی و میزان خسارت وارده اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: دلیل بروز حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تربت جام نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در این آتش سوزی سطح وسیعی را در برگرفته و حدود نیمی از سطح زمین چمن را سوزانده است.
محمد دهقان، دلیل خسارت زیاد آتش را تاخیر در اطلاع رسانی به این سازمان
عنوان کرد و گفت: ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل، ضمن جداسازی بخش آتش نگرفته از نیمه دیگر زمین، با تلاش بسیار موفق به مهار آتش شدند.
ورزشگاه پنج هزار نفری تربت جام که در سال 86 کلنگ زنی و از سال 90 کار ساخت آن آغاز شده، قرار بود تا سال 93 به بهره برداری برسد اما به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان تاکنون تنها 30 درصد پیشرفت داشته است.
زمین چمن فوتبال این مجموعه حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که بنا بود تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شده و از سوی پیمانکار تحویل شود.
مرکز شهرستان مرزی 300 هزار نفری تربت جام در 167 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟