فیلم های دیدنی از شور انتخاباتی در شهرهای ایران

شور انتخاباتی در ساری به اوج رسید

ستادهای انتخاباتی در مازندران پر از شور و شعور است، مردم و به ویژه دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها در هر قشر و با هر تفکری شب‌های انتخابات را خوش می‌‎دارند و به عزت و اقتدار می‌بالند.

تنور داغ انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

تبلیغات انتخابات به ساعات پایانی خود در حال نزدیک شدن است و تقریبا در سراسر کشور شور حال انتخا‌باتی حاکم است، اما در استان کهگیلویه و بویراحمد این شور و حال در هیچ جایی دیده نمی‌شود.

شور انتخاباتی سرپل‌ذهابی‌ها در آستانه ۱۱ اسفند

گام‌های محکم رأی اولی بوشهری برای انتخابات

شور انتخاباتی در نقاط مختلف استان بوشهر افزایش یافته که در این راستا دانش‌آموزان رای اولی بوشهری برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند گام‌های محکم خو را برداشته‌اند.

شور و حال انتخاباتی در الشتر استان لرستان 

شور انتخاباتی در ابهر

شور و حال انتخاباتی در خرم آباد لرستان

چند روز دیگر تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و هرچه به ۱۱ اسفند روز برگزاری انتخابات،نزدیکتر می‌شویم شاهد افزایش شور و شوق هرجه بیشتر انتخاباتی در استان هستیم.

این روزها حال وهوای استان کاملا رنگ وبوی انتخاباتی گرفته و مردم برای حضور پرشور و  حداکثری و انتخاب نماینده اصلح تلاش می‌کنند.

قاب زیبا از شور انتخاباتی جوانان قصرشیرین

شور انتخاباتی در دهلران

تب انتخابات در شهرستان های حوزه انتخابیه دهلران بالا گرفته و شور انتخاباتی این  شهرستانها را فرا گرفته است.

داوطلبان این حوزه راه اندازی ستادهای انتخاباتی را عرصه قدرت نمایی خود قرار داده و خیل طرفداران هر کدام از آنان در مقابل ستادهای انتخاباتی مورد علاقه خود تجمع می‌ کنند.

شور و شوق انتخاباتی در چهار روز مانده به انتخابات ۱۱ اسفند

کدخبر: 976031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟