اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس دوازدهم مشخص شدند

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، بر این اساس در کمیسیون برنامه و بودجه ، غلامرضا تاجگردون رییس و مهرداد لاهوتی و فریدون همتی به عنوان نواب رییس، الهام آزاد و محسن بیگلری به عنوان دبیران و محمدمهدی مفتح به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

در کمیسیون صنایع نیز رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان در مجلس به عنوان  رییس کمیسیون انتخاب شد.

سید جواد حسینی‌کیا و فرهاد طهماسبی به ترتیب به‌عنوان نایب رییس اول و دوم ، حسنعلی محمدی و علی حدادی به‌عنوان دبیران  و زهرا سعیدی نیز به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، محمد صالح جوکار به عنوان رییس، قاسم روانبخش و غلامرضا توکل به عنوان نواب اول و دوم، محمد بیات و سید روح الله موسوی به عنوان دبیران و ولی الله بیاتی به عنوان سخنگوی کمیسیون تعیین شدند.

در کمیسیون بهداشت و درمان، حسینعلی شهریاری به عنوان رییس ، فاطمه محمدبیگی و رضا جباری به عنوان نواب رییس ، حسین عبدلی و بابک رضازاده به عنوان دبیران و سلمان اسحاقی نیز سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان انتخاب شدند.

در کمیسیون کشاورزی، محمد جواد عسکری به عنوان رییس، احد آزادی خواه و پیمان فلسفی به عنوان نواب رییس، محمد سادات ابراهیمی و حامد یزدیان به عنوان دبیران و سمیه رفیعی به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

در کمیسیون عمران محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رییس، احمد دنیامالی به عنوان نایب رییس اول و ابراهیم نجفی به عنوان نایب رییس دوم، احمد جباری به عنوان دبیر و عبدالجلال ایری به عنوان سخنگوی این کمیسیون تعیین شدند.

در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، علیرضا منادی سفیدان به عنوان رییس ، محمد مولوی و فرشاد ابراهیم پور نواب رییس ، فاطمه جراره و محمدرضا احمدی به عنوان دبیران و احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات شدند.

در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز به عنوان رییس و عباس مقتدایی و سید محمود نبویان به عنوان نواب رییس این کمیسیون انتخاب شدند. یعقوب رضازاده و بهنام سعیدی به عنوان دبیران و ابراهیم رضایی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون تعیین شد.

در کمیسیون اقتصادی شمس الدین حسینی به عنوان رییس این کمیسیون، مهدی طغیانی و جعفر قادری به عنوان نواب رییس، غلامحسین زارعی و زهرا خدادادی دبیران کمیسیون اقتصادی و فاطمه مقصودی به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

در کمیسیون انرژی، موسی احمدی به عنوان رییس کمیسیون انتخاب شد. همچنین رمضانعلی سنگدوینی و محمد بهرامی به عنوان نواب رییس، جلیل مختار به عنوان سخنگو و  امید کریمیان و عبدالحسین همتی به عنوان دبیران تعیین شدند.

کدخبر: 1013640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟