زائران اربعین از مرز خسروی و باشماق تردد کنند

به گزارش رکنا^، عادل مصدقی ضمن تبریک هفته خبرنگار و زنده نگهداشت یاد و خاطره «شهید صارمی» از ظرفیت‌های جدید نرم افزار راهداری با نام ۱۴۱ برای زائرین پیاده روی اربعین خبرداد و اظهار کرد: در این نرم افزار خدمات ارزنده ای از جمله وضعیت ترافیک، وضعیت مرزها، نحوه تعیین ناوگان و پیش فروش بلیط ها ارائه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه اتوبوس های ناوگان عراقی مستقیما از تهران به سوی کربلا و نجف حرکت می‌کنند، گفت: طبق گزارشات دریافت شده ناوگان‌های عراقی آماده خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله هستند.

زائران اربعین از مرز خسروی و باشماق تردد کنند

وی با بیان اینکه به زائرین عزیز توصیه می‌شود از مرزهای خسروی و باشماق استفاده کنند، ادامه داد: این مرزها نیز با زیر ساخت های مناسب آماده خدمت رسانی به زائرین هستند، همچنین نسبت به مرز مهران خلوت‌تر و از هوای نسبتا سردتری برخوردار اند.

زائران اربعین از مرز خسروی و باشماق تردد کنند/ ایمن‌سازی ۶۰ نقطه حادثه خیز در گلستان

مصدقی با اعلام آمادگی کامل در کمیته حمل و نقل سوخت ستاد اربعین استان گلستان عنوان کرد:  آماده خدمت رسانی به کاروان‌های پیاده زائرین مشهدالرضا بعد از ۲۸ صفر هستیم.

وی کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در استان گلستان حاصل اجرای برنامه‌های مدون و کارشناسی دانست و تصریح کرد: ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در استان گلستان بر اساس آمارهای تصادفات و تلفات ناشی از آن جزء اولویت‌بندی قرار گرفت و نتیجه مناسبی را هم در این بخش دیدیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اقدامات مهم صورت گرفته در دولت شهید رئیسی توضیح داد: از یادگارهای ارزنده دولت سیزدهم برای استان گلستان برطرف سازی ۶۰ نقطه از ۹۵ نقطه پر تصادف در این استان بوده است.

کدخبر: 1027532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟