لزوم آمادگی دستگاه‌ها برای سفرهای نوروزی

به گزارش رکنا، جلسه ستاد خدمات سفر استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور علی‌اصغر شالبافیان حسین‌آبادی معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار، مدیران کل ستادی و دیگر مسئولان برگزار شد.  

فخاری در این جلسه اظهار کرد: همزمانی سال جدید و ماه مبارک رمضان ویژگی‌های دوگانه‌ای دارد که باید از هر دو ویژگی بهار طبیعت و شادابی و بهار رمضان و ماه بندگی خدا استفاده کنیم.

وی ادامه داد: شئونات ماه مبارک رمضان در ایام نوروز رعایت شود، بازیابی و بازسازی نمازخانه‌های عمومی نیز در دستور کار قرار گیرد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تجربیات سال گذشته چراغ پیش روی ما است و همه دستگاه‌ها باید به اتفاقات خوب سال گذشته رجوع کنند، عنوان داشت: ایمنی، امنیت، آسایش و آرامش و بهره‌گیری فرهنگی و اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.

فخاری سپس در مورد لزوم تشکیل ستادهای متناظر شهرستانی گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، برخی از سفرها زودتر از موعد مقرر برگزار می‌شود، از این‌رو باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم آماده‌باش دستگاه‌ها جهت مواجهه با حوادث غیرمترقبه تاکید کرد: برخی از نازل‌های سوختی نیاز به تعمیر دارند، از این رو لازم است تا جایگاه‌داران سوخت تهران تا فاصله زمانی باقی مانده تا ایام نوروز برای تعمیر نازل‌ها اقدام کنند.

استاندار تهران بر لزوم معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در ایام سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: فرمانداران، ستاد بین راهی تشکیل دهند تا اگر کسی در راه ماند، هرچه زودتر اسکان داده شود.

کدخبر: 875422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟