لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از گرمازدگی زائران

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور ، رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی با اشاره به مسئولیت این سازمان در خصوص پوشش مراسم اربعین اظهار کرد: یکی از پروژه های مهمی که سازمان اورژانس کشور در آینده نزدیک پیش روی خود دارد پوشش اربعین حسینی است. 

وی ادامه داد: پوشش اربعین پروژه بسیار سنگینی است که در حال انجام هماهنگی‌های مرتبط با آن هستیم. 

رئیس سازمان اروژانس کشور با بیان اینکه مسئول کمیته بهداشت و درمان اربعین، اورژانس کشور است، گفت: تمام توان خود را برای خدمت رسانی به زائران در نظر خواهیم گرفت. به همین منظور نیز در حال انجام هماهنگی‌هایی با سازمان و نهادها هستیم. 

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی با اشاره به پیش بینی حضور تعداد زیادی از مردم در مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که تعداد زیادی از مردم قصد دارند برای اربعین حضور پیدا کنند. 

وی افزود: اربعین سال جاری در فصل گرما برگزار می‌شود که با توجه به دمای هوا احتمال بروز آسیب هایی از جمله گرمازدگی ، بیماری های ناشی از غذا، مسمومیت‌ها، بیماری های گوارشی و... تهدید کننده است که باید برای جلوگیری از آن‌ها برنامه ریزی داشته باشیم؛ به همین منظور در حال انجام هماهنگی و برنامه ریزی هستیم تا در حوزه بهداشت و درمان، اربعین را به بهترین شکل پوشش دهیم.

کدخبر: 802404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟