تشکیل کمیته ویژه شورا برای بررسی حادثه برخورد دو قطار مترو

صبح امروز خط مترو تهران کرج دچار حادثه شد. این حادثه به واسطه برخورد دو قطار در خط مترو تهران کرج رخ داد. هم اکنون تکنسین های فنی در حال تلاش برای بازگشایی خط مترو تهران کرج هستند.

به گزارش رکنا، تشکیل کمیته ویژه شورا برای بررسی حادثه برخورد دو قطار متروبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید جعفر تشکری‌ هاشمی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره وقوع حادثه برخورد دو قطار در خط ۵ مترو تهران اظهار داشت:‌ متأسفانه امروز صبح از برخورد دو رام قطار مترو در مسیر تهران ـ کرج مطلع شدم. ضمن ابراز تأسف از این حادثه و آرزوی سلامتی عاجل برای مصدومان ضروری است شهرداری تهران اقدامات فوری برای درمان و دلجویی از آسیب‌دیدگان، ترمیم و راه‌اندازی فوری خط و بررسی دقیق و سریع علت حادثه را انجام دهد.

وی افزود: کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا این موضوع را به دقت و جدیت بررسی و پیگیری خواهد کرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: علت حادثه چه خطای انسانی و چه مشکل فنی بوده باشد به هیچ عنوان نباید تکرار شود کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا به زودی کمیته‌ای برای بررسی حادثه تشکیل خواهد داد.

گفتنی است؛ برخورد دو قطار مترو در خط ۵ مترو تهران که ساعت ۷:۱۰ صبح امروز در مسیر کرج ـ گلشهر به وقوع پیوسته حدود ۲۲ مصدوم برجای گذاشته است.

کدخبر: 754123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟