خبر خوش معاون صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان

به گزارش رکنا به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، جعفر امیرآبادی زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، روز سه شنبه از طرحی سخن گفت که در آن تسهیلات اعتباری خرید کالا از 1400 فروشگاه رفاه سراسر کشور از 25مهرماه سال جاری برای بازنشستگان و وظیفه بگیران در نظر گرفته می شود.

وی درباره جزئیات این طرح اظهار داشت: بر اساس توافق صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه رفاه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ۲۵ مهرماه جاری می توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال براساس اعتبار سنجی از ۱۴۰۰ فروشگاه‌‍‌های رفاه سراسر کشور به صورت اعتباری خرید کنند.

وی در ادامه از بازنشستگان دعوت کرد که از روز 25 مهرماه به یکی از فروشگاه های رفاه سراسر کشور بروند و کالاهای مورد نیاز خود را تا سقث مذکور خریداری کنند. البته این تسهیلات بدون بهره بوده و به هر میزان خرید کنند در اقساط 5ماهه از حقوق بازنشستگانی که از این طرح استفاده کنند، کسر خواهد شد. البته مبلغ 10هزار تومان در هر خرید جهت «تایید هویت شخص بازنشسته کشوری و فعال شدن طرح» از حساب حقوقی کسر می شود.

امیرآبادی اذعان داشت: در صورتی که خرید فرد بازنشسته پیش از دهم هر ماه انجام شود، اقساط آن از حقوق همان ماه و در صورتی که خرید پس از دهم هر ماه صورت گیرد، از حقوق ماه بعدی فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

او گفت: فروشگاه رفاه در دهه فجر سال جاری با انجام قرعه کشی، 5 دستگاه خودرو به قید قرعه به بازنشستگان محترمی که از این طرح استفاده کرده باشند و فیش های خرید بالای 300هزار تومان داشته باشند، اهدا خواهد کرد.

وی در آخر به هدایای ویژه شرکت پگاه اشاره کرد و گفت: شرکت پگاه نیز در تاریخ 18 آبان ماه به مناسبت 70 سالگی تاسیس شرکت پگاه 1700 بسته از محصولات این شرکت به ارزش یک میلیون تومان را به قید قرعه به بازنشستگانی که از این طرح استفاده کرده باشند اهدا خواهد کرد.

کدخبر: 1052145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی