به جای قدردانی از کادر پزشکی، موجبات نارضایتی آنها را فراهم می‌کنیم

شورای شهر / زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و ششمین جلسه شورای شهر در تذکری درباره تصمیمات و مدیریت شرکت شهر سالم گفت: در حالی که در دوران پر ریسک و سخت کرونا قرار داریم و حمایت و پشتیبانی از کادر درمان ضرورت دارد و تشکر و تقدیر از کادر درمان حداقل وظیفه جامعه به ویژه مدیران و دست اندرکاران است متاسفانه خبردار شدیم که بخشی از پزشکان مجرب ونیروهای خدوم و باسابقه شهرداری به دلیل نحوه مدیریت از این مجموعه ها خارج می شوند در حالی که به دلیل تجربه و تخصصی که دارند باید حفظ شوند.

به گزارش رکنا، او ادامه داد: در شرایطی که نیروهای شهرداری و کل دولت موظف به دورکاری هستند ماشاهد جابجایی دستیاران از کلینیک‌ها هستیم که موجبات نارضایتی آنها فراهم می شود.

به جای قدردانی از کادر پزشکی، موجبات نارضایتی آنها را فراهم می‌کنیم

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اضافه کرد: نمی دانم علت این جابجایی‌ها چیست و در این شرایط به جای اینکه قدردان کادر پزشکی و کارمندان کلینیک‌ها باشیم بیشتر موجبات نارضایتی آنها را فراهم می‌کنیم.

نوری از شهردار تهران درخواست کرد نسبت به وضعیت این پرسنل دستور پیگیری عاجل دهد و سعی کند نیروهای شایسه را در یک مجموعه حفظ و حراست کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟