نشست خبری فرماندار هشترود با اصحاب رسانه وخبرنگاران عصر روز سه شنبه برگزار شد

امین امینیان گفت: از تلاش خبر نگاران در جهت روشنگری جامعه تقدیر وتشکر می کنم.

به گزارش رکنا، وی خبرنگاران را امانت داران جامعه دانست وگفت:خبرنگاران باید وجدان بیدار خود را بکار بگیرند‌.ودر پوشش اخبار دقیق منطقه بکوشند.

امینیان از خبرنگاران خواست که اگر نقدی هم نسبت به کار ادارات ومسئولین دارند منصفانه باشد نه از روی غرض ورزی بخواهند کارهای مسئولین را کوچک شمرده ودر جهت تضعیف آن اداره ویا مسئول قدم بردارند.

 

فرماندار هشترود متذکر شد:سیاست زدگی باعث شده است که منطقه عقب بماند وهرکس که سیاست زدگی را داخل کار خود بکند قطعا شکست خواهد خورد واگر کسی که از سیاست زدگی دور بماند حتما پیروز وموفق خواهد شد.

 

امینیان خاطر نشان کرد:گفتگو وتفاهم باید در جامعه جایگزین شود وبرعکس تخم کینه ونفرت از کل جامعه رخت بر بندد.وغرض ورزی بعضی از دوستان باعث خواهد شد که منطقه توسعه نیابد.چون با تلاش همه مسئولین وبنده به عنوان فرماندار تا کنون  از هیچ کوششی در جهت پیشبرد اهداف خود که همانا عمران وآبادی منطقه است کوتاهی نکرده ام ،وتا زمانیکه که به عنوان خدمتگزار در شهرستان هشترود هستم به فعالیت های خود ادامه خواهم داد وهر زمان هم که اگر خواستند بنده در جای دیگر در خدمت مردم باشم با کمال میل قبول خواهم کرد.

 

 

فرماندار هشترود در ادامه به وضعیت مطلوب واکسیناسیون در منطقه نیز اشاره کرد وگفت:

به یاری خداوند وهمکاری ووحدت تمام مسئولین ومردم در جهت واکسیناسیون الان شاهد کسب رتبه اول در استان هستیم واین میسر نمی شد مگر با اتحاد مردم ومسئولین در کنار کادر درمانی که با جان ودل شبانه روز فعالیت کردند تا انشالله در آینده نه چندان دور شاهد از بین رفتن ویروس منحوس کرونا باشیم‌.

 

طرح مسجد جامع به علت عدم همکاری صاحبان مساکن مستقر در اطراف این مسجد راکد مانده است.

امین امینیان علت اینکه طرح ساماندهی پیرامون مسجد جامع که با گذشت ۲۵سال هنوز هم راکد مانده است را خود صاحبان اراضی که

 در این منطقه دانست  وگفت:در آن زمان که طبق نظر کارشناسان اعتباری که برای خرید این اراضی ومساکن در نظر گرفته شده بود بعضی از صاحبان منازل قبول کرده ومنزل خود را وگذار کردند ولی تعدادی  متاسفانه به علت عدم قبول مبلغ پیشنهادی که  دو نفر از صا حبان خانه های واقع شده در این محوطه است  ،باعث شده که تاکنون این طرح راکد بماند ولی سعی مسئولین شهری این است که با متقاعد نمودن صاحبان اماکن باقی مانده هرچه سریعتر این طرح را اجرایی کنیم.وبا اینکار چهره شهر را دگرگون نموده وحال وهوای دیگری به این محوطه بدهیم.

 

امامزاده واقع درداخل هشترود نیز ساماندهی می شود.

فرماندار هشترود در ادامه به ساماندهی مقبره امامزادگان کمال الدین وجمال الدین که در مرکز شهر هشترود واقع شده اند نیز اشاره کردوگفت:با صحبتهایی که به تازگی با مدیرکل اوقاف استان شده است این امامزاده نیز کار ساماندهییش آغاز شده وانشالله با تزریق اعتبار جدید ادامه توسعه وساماندهی این امامزاده نیز ادامه خواهد یافت چون توسعه این امامزاده در جذب توریست وگردشگر برای شهرستان مثمر ثمر خواهد بود.

سی اسکن به زودی خریدار شده ودر بیمارستان نصب می شود

امین امینیان در ادامه به نصب دستگاه سی ای اسکن دربیمارستان نیز اشاره نمود وگفت:علت اینکه نصب این دستگاه به تاخیر افتاده است نبود سی تی اسکن در مرکز استان می باشد ولی طبق گفته مسئولین با تلاشی که توسط مسئولین بهداشت ودرمان ومسئولین شهرستان انجام می دهند به زودی کار نصب این دستگاه در بیمارستان امام حسین (ع)انجام می گیرد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟