جلسه شورای اسلامی شهر هشترود به ریاست رئیس این شورا برگزار شد

به گزارش رکنا وی ادامه داد: نمای مغازه های شهر باید شکیل وزیبا باشد. رئیس شورای اسلامی شهر هشترود ادامه داد: وی از اداره صمت خواست با یک برنامه متحدالشکل به صورت ضربتی یک طرح را با هماهنگی اداره صمت وشهرداری اجرا شود تا در چهره شهر واصناف ومغازه ها دگر گونی ایجاد گردد.

قهرمانپور از اداره صمت خواست :در زیباسازی معابر با هماهنگی شورای شهر وشهرداری وهمچنین اداره صمت کارهایی بشود که زیباسازی و شکل شهرستان متحول گردد‌.

رئیس شورای شهر از رئیس اداره صمت خواست که در اجرای این طرح حتما اعضای شورای شهر وشهرداری را یاری نماید.

رئیس اداره صمت نیز در این جلسه با استقبال از این طرح گفت:با توجه به برقی شدن کرکره ها وسکوریت شدن شیشه مغازه ها ادامه داد: اگر مغازه ها به فکر هم رای کردن ویترین مغازه ها به یک شکل متحد باشند در روحیه بخشی افزاد  با زیبا سازی فضای داخلی مغازه ها مردم را تشویق کرد وفکر کنم که این طرح یک ایده جالب خواهد بود .

عبدیلی اضافه کرد:با هماهنگی که با اصناف ومغازه داران برگزار می کنیم این طرح را مطرح می کنیم اگر قبول کردند ما هم با کمک اعضای شورای شهر هشترود وشهرداری حتما این طرح در اسرع وقت اجرایی می شود تا با چنین طرحی تغییراتی در وضعیت مغازه ها وچهره شهر بوجود می آید.

رئیس اداره صمت خاطر نشان کرد:اکثر پنجره های مغازه ها قدیمی وفرسوده است می شود طرح همسان سازی وهم رنگ کردن این پنجره ها در یکی از خیابانها ی هشترود به صورت آزمایشی انجام داد .اگر جواب داد بقیه معابر وخیابانها نیز با این طرح ادامه می دهیم.

شهر دار هشترود نیز در این جلسه اعلام آمادگی کرد که در اجرای این طرح در کنار اصناف ومغازه داران باشد.

مهدی پور صادق از اداره صمت خواست که اصناف چون از چند جهت به اداره صمت وابسته هستند با طرح این مسئله دربین اصناف توسط اداره صمت ،اگر اصناف هم این پیشنهاد را قبول کردند با نظر شورای شهر هشترود وبا همکاری اداره صمت وشهرداری این کار هرچه سریعتر اجرایی گردد.

عباسنژاد خواستار هماهنگی تابلوها وجمع آوری ناودانهای مزاحم در معابر شد.

عباسنژاد در ادامه جلسه از اداره صمت خواست که به مغازه داران اعلام نماید که در نصب تابلو مغازه ونیز ساماندهی ناودان های مغازه ها وهمچنین در جمع آوری تابلوهای قدیمی توسط اصناف را از دیگر درخواستهای اعضای شورای شهر از اداره صمت خواست.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟