امنیت در جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است

به گزارش رکنا سهیل قشلاقی گفت: امنیت در جامعه، خط قرمز دستگاه قضایی است و اگر افرادی بخواهند با اعمال و رفتار خود، اقدام به قدرت نمایی، سلب آسایش عمومی، استفاده از سلاح سرد و گرم، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و… نمایند، بدون شک برخورد سخت، بدون اغماض و قاطع دستگاه قضایی در انتظار آنها خواهد بود.

دادستان هشترود در گفتگو با خبرنگاران به اراذل و اوباش و کسانی که با کوچکترین بهانه منتظر دعوا و درگیری و مزاحمت برای نوامیس و خانواده‌های مردم هستند هشدار داد و گفت: برخورد با این افراد سخت گیرانه است و راه گریزی از مجازات نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: امنیت در جامعه، خط قرمز دستگاه قضایی است و اگر افرادی بخواهند با اعمال و رفتار خود، اقدام به قدرت نمایی، سلب آسایش عمومی، استفاده از سلاح سرد و گرم، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و… نمایند، بدون شک برخورد سخت، بدون اغماض و قاطع دستگاه قضایی در انتظار آنها خواهد بود.

قشلاقی تاکید کرد: نزاع و درگیری اگرچه از جنبه خصوصی قابل پیگیری است از جنبه عمومی نیز چون موجب ترس و وحشت مردم می شود ونظم عمومی جامعه را بهم میریزد قبل پیگیری خواهد بود ودر برخی موارد که فردی در نزاعهای متعدد مشارکت داشته باشداز باب محاربه و افساد فی الارض برخورد خواهد شد که حتی در برخی از موارد تا اعدام نیز مجازات می شوند.

دادستان هشترود خاطرنشان کرد: به شهروندان محترم توصیه می‌کنیم، چنانچه به دلیل خصومت شخصی با افراد و یا دلایل دیگر، مورد تهدید جدی افراد شرور قرار گرفته‌اند، سریعاً موارد را به نیروی انتظامی یا دستگاه قضایی اعلام کنند تا در راستای پیشگیری از وقوع جرم، تمهیدات لازم اندیشیده شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟