فال ابجد واقعی 17 اردیبهشت + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر فال ابجد: احتمالا به سفر هوایی می روید و از آن لذت می برید. به زودی به خواسته ها و هدف هایتان دست می یابید. هر زمان دچار کسالت و رخوت شدید چمدان های خود را ببندید و به سفر بروید تا روحیه تان تازه شود.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: در محیط کاری شما اختلافی پیش می‌آید. هرگز مداخله نکنید و آرامش تان را حفظ کنید تا از ضرر و زیانی که ممکن است عاید شما شود جان سالم به در ببرید. مورد حمایت قرار می گیرید. جای هیچ نگرانی نیست.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: فال شما خبر از طول عمر شما می دهد. زندگی طولانی و در مسیری مناسب توام با سلامتی خواهید داشت. هرچند که همیشه باید مراقب سلامتی خود باشید و از خطر دوری کنید اما در کل آینده زندگی شما خوب است و پیروز می شوید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر فال ابجد: ذهن خود را شلوغ کرده اید و در دوراهی تصمیم گیری مانده اید. طرح و نقشه ای بلندپروازانه را در ذهن خود می پرورید. شک را کنار بگذارید. اگر تلاش و پشتکار دارید بهتر است دست به کار شوید؛ موفق خواهید شد.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: به زودی از طریق تماس تلفنی خبر خوشحال کننده ای را دریافت می کنید و یا ممکن است از راه دور نامه ای برایتان برسد که حاوی خبری خوشحال کننده باشد یا شاید برای شرکت در جلسه ای مهم از شما دعوت به عمل آید. احتمال دارد ترفیع مقام بگیرید

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: به زودی اتفاقات خوشحال  کننده ای در اطراف شما می‌افتد و با اقوام و نزدیکان خود دیدار خواهید داشت. درمورد معاملاتی که در پیش دارید محتاط باشید. قبل از هرگونه تصمیم گیری باید جوانب مسئله را با دقت بسنجید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبر بورزند خودتان را مرتبط نسازید بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمند را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: این حروف ابجد نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این حروف شما را تشویق می سازد تا با ناتوانی های خود روبرو شده و بر آنها تفوق جویید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلب تان گوش فرا دهید و از درون هدایت بطلبید!

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطراف تان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را به دست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزئی و کوتاه مدت هستند.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : د ج د

تعبیر فال ابجد: پاسخ شما به موضوعی منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای تصمیم مهمی را بگیرید این حروف ابجد به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نیست. بهتر است خودسرانه تصمیم نگیرید و با افرادی که توانایی لازم را دارند مشورت کنید و از آنها راهنمایی بگیرید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: این حروف برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سر و کار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیان تان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد. اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود به خوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار کرده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

کدخبر: 994544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟