عزرائیل آمد گفت روح تو یا حاج قاسم را بگیرم / گفتم روح من را بگیر چون حاج قاسم برای حضرت آقا و اسلام خیلی مهم است+ فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهاشم الحیدری از رهبران مقاومت اسلامی عراق ، به بیان خاطراتی از شهید سیدحسن نصرالله پرداخت.

بخشی از گفتگو فارس با  حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهاشم الحیدری از رهبران مقاومت اسلامی عراق را بخوانید :  

حجت‌الاسلام سیدهاشم الحیدری در ابتدا گفت: اکنون مصلحت نیست که بعضی از خاطرات را بگویم اما این را برای شما عرض می‌کنم؛ البته خود سید نیز بعد از شهادت حاج قاسم این را گفتند. حدوداً ۱۰ سال قبل از شهادت حاج قاسم خدمت آقای نصرالله بودم و از ایشان سوال کردم که بعد از حضرت آقا و امام زمان چه کسی در قلب شما وجود دارد؛ ایشان در پاسخ به این سوال من گفتند: حاج قاسم سلیمانی .

وی بیان کرد: آقای نصرالله بعد ادامه دادند که چند روز پیش بعد از نماز صبح یک حالت تفکری داشتم و انگار به ذهنم آمد حضرت عزرائیل ملک الموت پیش بنده آمده و به بنده گفته یا روح تو را باید بگیرم یا روح حاج قاسم را؛ سید ادامه دادند که به عزرائیل گفتند: نه، روح من را بگیر. چون حاج قاسم برای حضرت آقا و اسلام خیلی مهم است.

وی ادامه داد: بنده بعد از چند سال از این واقعه خدمت حاج قاسم سلیمانی رسیدم و این ماجرا را برای او تعریف کردم؛ ایشان کمی مکث و سپس گریه کردند، اندکی بعد جواب دادند که آقای سید حسن نصرالله حجت خدا بعد از آقا بر ما است.

سیدهاشم الحیدری مطرح کرد:‌ یادم است که ایشان گفتند «وقتی آقای نصرالله در تهران خدمت حضرت آقا می‌رسیدند، بنده در تمام دیدارها بودم و حضور داشتم؛ به قدری سلام آقا و آغوش ایشان نسبت به سید حسن گرم بود که بنده ندیدم حضرت آقا با کسی غیر از سید چنین رفتار کند.

وی یادآور شد: حاج قاسم اینطور تعبیر کردند که «گویا حضرت آقا دری از درب‌های بهشت را برای سید حسن باز می‌کردند» بنده خیلی غبطه می‌خورم که انقدر حضرت سید حسن نصرالله را دوست دارند.

گفتنی است که این گفت‌وگو پیش از شهادت سیدحسن نصرالله انجام شده است.

کدخبر: 1049318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی