ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • وقتی عصبی می شوم زبانم بند می آید

    مدتي است كه در اثر فشارهاي عصبي، بدنم بي‌حس مي‌شود. سردردهاي عجيبي مي‌گيرم و بيهوش مي‌شوم به طوري كه قادر به حرف زدن نيستم. مي‌خواهم علت اين موضوع را بدانم.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۴:۵۱:۵۵
  • مواد غذایی خاص میتواند صدای گوش را کم کند؟

    آيا امكان كنترل يا درمان صداهاي مزاحم گوش با مصرف مواد غذايي خاص وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۱۴:۴۹:۰۵
  • با گیاه گزنه بدنم کهیر زده است

    حدود يك سال گذشته، پس از چيدن گياه گزنه، دچار حساسيت شده‌ام و بدنم ضايعات كهير زده است. مصرف آنتي‌بيوتيك هم بي‌تأثير بوده است. چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۲۲:۰۱:۳۱
  • بعد از جراحی نمی توانم پاهایم را حرکت بدهم

    نزديك به 14 ماه پيش از ارتفاع سه‌متري سقوط كردم و به دليل شكستگي مهره L2 مورد عمل جراحي قرار گرفتم اما بعد از انجام عمل، ديگر قدرت حركت دادن پاهايم را ندارم. تنها به كمك واكر مي‌توانم 20 متر راه بروم و يا به ميزان 10 سانتيمتر پاهايم را از سطح زمين بلند كنم. در صورتي كه در فاصله سه روز بين سقوط از ارتفاع و انجام عمل جراحي، مي‌توانستم پاهايم را حركت دهم. اما اكنون در اندام‌هاي تحتاني درد شديدي را احساس مي‌كنم. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۱۸:۵۵:۴۱
  • فلج بلز درمان قطعی دارد؟

    10 سال است كه به فلج بلز مبتلا هستم و داروي ... مصرف مي‌كنم. با انجام فيزيوتراپي به‌طور مقطعي بهبود پيدا مي‌كند و مجدد در فصل سرما، تكرار مي‌شود. آيا براي اين عارضه راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۱۸:۵۳:۵۹