توسعه دانش و توانمندی پلیس منوط به آموزش مستمر است

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان، رئیس پلیس استان گلستان در جلسه قرارگاه جهادی تربیت و آموزش و در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی گفت: پیچیدگی موضوعات و مقتضیات فعالیت پلیسی در جامعه متحول شده امروز از یک سو و تنوع و پیچیدگی جرم Crime از سوی دیگر، تعمیق دانش، بینش و مهارت‌های تخصصی پلیس را بیش از پیش اجتناب‌ناپذیر ساخته است.
وی آموزش را یکی از ارکان اصلی و مهم کار پلیس برشمرد و گفت: به طور یقین افزایش سطح آموزش کارکنان پلیس بر انجام ماموریت های ناجا در سطح جامعه نیز تاثیرگذار خواهد بود.
رئیس پلیس استان گلستان با تاکید بر رعایت اصل انضباط و آموزش در نیروهای مسلح، گفت: اولین اصل، انضباط است که بنیان آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح بر پایه‌های مستحکم باورهای دینی استوار شده است.
وی بیان داشت: همانگونه که عمل به مؤلفه‌های معنوی و تقویت اعتقادات، در نظم ظاهری جلوه می کند، عبور از پله‌های نظم ظاهری هم دستیابی انضباط معنوی را میسر می‌سازد.
جاویدان با بیان اینکه نگاه ما در خدمت رسانی به مردم باید اعتقادی و جهادی باشد، افزود: نگاه اعتقادی قدرت عملکرد ما را دو چندان می کند.
وی تصریح کرد: توسعه دانش و توانمندی پلیس در گرو آموزش است و آن چه باعث پیشرفت و توسعه می شود آموزش توام با استفاده از تجربیات است.
جاویدان ادامه داد: ارتقاء دانش و مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموریت‌های فردی و جمعی نیاز به یک عزم و اراده جهادی داشته و این امر در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش بر آن تاکید شده است.
رئیس پلیس استان گلستان، بر ضرورت کاربردی کردن مصوبات این قرارگاه با هدف تحقق اهداف سازمانی در حوزه آموزش و تربیت تاکید کرد و گفت: آموزش بسترساز پویایی، پیشرفت، بالندگی و رشد سازمانی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟