دستگیری سارق سابقه دار و همدستش قبل از سفر به خارج از کشور

به گزارش گروه حوادث رکنا،سرهنگ "مرتضی بیرانوند" رئیس کلانتری 106 نامجو ، گفت: با افزایش تعداد شکایت مردمی مبنی بر سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو ، تیمی از ماموران کلانتری شهید نامجو برای دستگیری عامل یا عاملان این دزدی ها وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: ماموران با حضور در محل های سرقت و تحقیقات میدانی خیلی زود تصویر یکی از دزدان سابقه دار را که پیش توسط ماموران این کلانتری دستگیر شده بود، به دست آوردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت و رفت و آمد سارق حرفه ای تحت کنترل در آمد.

کلانتر محله نامجو ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری موفق شدند وی و همدستش را در خیابان جمهوی زمانی که با هم قرار ملاقات داشتند، دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی هر به کلانتری منتقل کنند.

بیرانوند گفت: همدست این سارق قدیمی که اهل یکی از شهرهای شمالی کشور است، ادعا کرد از طریق برادر همسرش با این سارق آشنا شده و با هم دست به دزدی زده اند.

رئیس کلانتری شهید نامجو در خصوص انگیزه سارق سابقه دار گفت: متهم پس از دستگیری ادعا کرد که دختر و مادرش در یکی از کشورهای همجوار ایران زندگی می کنند و قصد داشته با فروش خودروهای سرقتی و لوازم داخل آن پول خوبی به دست بیاورد و برای ادامه زندگی به کشور همجوار سفر و در کنار مادر و فرزندش زندگی کند.

وی ادامه داد: ماموران در بازجویی از متهمان پی بردند که متهمان 3 دستگاه خودروی سرقتی را در یکی از خیابان های منتهی به میدان جمهوری پنهان کرده اند و قصد داشتند پس از شناسایی مالخری مناسب خودرو ها را به وی بفروشند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران خودروهای سرقتی را از مخفیگاه متهمان کشف کردند، گفت: .در بازرسی از مخفیگاه سارقان علاوه بر خودروهای سرقتی تعدادی لوازم خودرو نیز کشف شد.

این مقام پلیسی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

بیرانوند به شهروندان توصیه کرد: چنانچه قصد دارند خودرو خود را خارج از پارکینگ پارک کنند حتما خودرو را به تجهیزات ایمنی مانند: قفل فرمان و پدال و دزد گیر مجهز کنند تا بازدارندگی لازم را در برابر سارقان داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 525619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟