به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، قبل از ظهر روز پنج شنبه ناگهان صدای چند شلیک پیاپی در شهر مشهد پیچید. مردم بی خبر از همه جا سراسیمه از خانه ها بیرون آمدند و همه از یکدیگر می پرسیدند چه شده؟ کی کشته شده؟ اما هیچکس جوابی به این سؤالها نداشت تا اینکه ناگهان یک نفر از میان مردم فریاد زد زندانی Prisoner ها فرار Escape کردند همه شان در رفتند. این خبر مثل توپ در شهر صدا کرد مردم دست از کسب و کار خود کشیدند و همه کس حیران و سرگردان هرکه را میدید از واقعیت قضیه میپرسید.

ساعتی بعد معلوم شد که بین زندانیان و مامورین زندان Prison مشهد زد و خورد شدیدی رخ داده است. روز چهارشنبه قبل از حادثه Incident ریاست شهربانی خراسان که چند روز قبل برای بعضی کارهای اداری به تهران عزیمت کرده بود به مشهد بازگشت و همان روز ورود انتصاباتی در شهربانی خراسان بعمل آورد و تغییراتی در بعضی کارها داد از آن جمله سرکلانتر مشهد را بجای ... به ریاست زندان شهربانی منصوب کرد.

قرار بود روز پنج شنبه وی زندان را تحویل بگیرد اما چهارشنبه عصر زد و خورد مختصری بین زندانیان و پاسبانان رخ داد و این جریان تا شب ادامه داشت. ساعت هفت صبح پنج شنبه چند نفر از زندانیان محکوم به حبس ابد را که محرکین زد و خورد بودند از سایر زندانیان جدا کرده و به سلولهای انفرادی انداختند. زندانیان همینکه دیدند چند نفر از رفقای آنها را به سلولهای انفرادی میبرند با زدن طبل و دادن علامت همه زندانیان را آگاه کردند و در همین موقع ماموران نیز وارد زندان شدند و زد و خورد شدید بین طرفین آغاز گردید.
رئیس زندان از کلانتریهای ششگانه مشهد و دژبانی لشکر کمک خواست و چون مقاومت زندانیان بطول انجامید مامورین بطرف آنها شلیک کردند و چند نفر مجروح شدند. با اینهمه زندانیان دست از مقاومت برنداشته با سنگ و آجر و چوب به مامورین حمله ور شدند و چند نفر را مصدوم و مضروب کردند.

مامورین باز هم شلیک کردند و این جریان متجاوز Rapist از دو ساعت ادامه داشت تا اینکه ریاست شهربانی با عده ای از مامورین به داخل زندان رفت و زندانیان را ساکت کرد. در این جریان یازده نفر زندانی در اثر گلوله های مامورین مجروح گردیده اند و دو نفر از زندانیان نیز کشته شده اند. جریان بلا فاصله به آقای دادستان اطلاع داده شد و پزشک Doctor قانونی و بازپرس دادسرا و آقای دادستان در محل حادثه حضور یافتند و از چند نفر از مامورین و زندانیان مجروح بازجوئی بعمل آوردند. جنازه های دو نفر زندانی مقتول از طرف پزشکی قانونی معاینه و اجازه دفن صادر شد و مجروحین برای معالجه به بیمارستان منتقل شدند و تحت معالجه قرار گرفتند. این حادثه اکنون در شهر مشهد ایجاد نگرانی بی سابقه ای کرده و همه جا صحبت از زد و خوردی است که در زندان مشهد اتفاق افتاده است. تحقیقات از طرف مقامات صلاحیتدار ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ارتباط پنهانی بروس لی با زنان معروف لو رفت +عکس

راز خلوت شوم حامد با زن صیغه ای در ماشین اش لو رفت

تجاوز روباه پیر به دختر 7 ساله + عکس

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به دختر جوان در روز بارانی+ عکس

مرگ معمایی پسر جوان آبادانی در خانه مجردی / او لباس در تن نداشت

خودکشی تلخ دختر دانشجو / این دختر زیبا در دام شیطانی یک مرد بود + عکس

ناگفته های پرستو زن جوانی که ماهرترین دزد بود / برادر و شوهرم اعدام شدند

دروغی که باعث شد مردم یاسوج از خانه های خود فرار کنند!

200 سال زندان به خاطر آزار دختر 2 ساله + عکس

سرنوشت عجیب 6 مسافر هواپیمای تهران-یاسوج

خلبان جنگنده اعزامی در آسمان سوریه دچار خفگی شد

کسی می‌داند این هیولای وحشتناک چه حیوانی است؟+ فیلم

کدخبر: 378915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟