شاید گاهی بخواهد راجع‌به ازدواج و مرد موردعلاقه‌اش در آینده، رؤیابافی کند. یک بابالنگ‌دراز برای خودش بکشد و نامش را بگذارد شوهر آینده. آینده برای دخترهای ۱۱ ساله امروزی، همان آینده ۱۰ تا ۱۵ سال بعد است. اما داستان دخترک 11 ساله که آینده‌اش خیلی زود به سراغش آمد، متفاوت از دختران ۱۱ ساله دیگر است. خودش نمی‌خواست اما شد. به اجبار مادربزرگش به‌عقد مرد ۲۵ ساله‌ای درآمد اما همین‌که قرار شد به خانه شوهر برود، خودش را حلق‌آویز کرد. کسی نمی‌داند چقدر دامن مادربزرگش را چنگ زده و ملتمسانه از او خواسته که به‌زور شوهرش ندهند اما... .

قربانی ازدواج اجباری
 خبر این بود: «دختر ۱۱ ساله ، به‌خاطر اصرار مادربزرگش برای ازدواج اجباری با یک مرد ۲۵ ساله دارای معلولیت ذهنی و جسمی، خودش را حلق آویز کرد.» پس از آن رسانه‌های محلی گزارش دادند، دختر ۱۱ ساله‌ای با پاره‌کردن چادر مادربزرگش و حلق‌آویز کردن خود از لوله گاز، به زندگی‌اش پایان داد. با به پایین رسیدن سطح هوشیاری دختر ۱۱ ساله به پایین‌ترین حد ممکن در بیمارستان فوت کرد.

در این‌میان، عکسی بزک‌شده از دخترک نیز پای خبر خودکشی دیده می‌شد. تصویری که او را در لباس نوعروسانِ آن مناطق نشان می‌داد. هنوز نام و نشانش معلوم نیست؛ برخی می‌گویند اسمش هستی است اما یکی از اهالی، می‌گوید: اسمش را دقیقا نمی‌دانم. خانواده‌اش به‌شدت سنتی‌اند و حتی اعلامیه برایش چاپ نکرده‌اند، برای همین نمی‌دانیم اسم و فامیلش همین است که شنیده‌ایم یا نه!

یکی از منابع محلی که خودش وکیل دادگستری است، درباره اتفاقی که برای این دختربچه رخ داده با تأکید بر این نکته که دخترک دقیقا ۱۱ ساله بوده است، می‌گوید: اولش در همین حد خبردار شدیم که دختر ۱۱ ساله‌ای، به‌خاطر ازدواج اجباری، خودش را حلق‌آویز کرده اما بعد که جست‌وجو کردیم متوجه شدیم  قرار بود تا هفته آینده به‌خانه شوهر برود؛ اما شب یکشنبه خودش را حلق آویز می‌کند و صبح در بیمارستان ، فوتش اعلام می‌شود. گویا دخترک چندی قبل به‌عقد مردی درآمده بود که دچار معلولیت ذهنی و جسمی بوده و صرفا به‌اصرار مادربزرگش، تن به‌این ازدواج اجباری داده بود.

او ادامه می‌دهد: ظاهرا دخترک، پدر و مادرش را از دست داده بود و همراه مادربزرگش که توان حرکت ندارد و فلج است زندگی می‌کرده است؛ به‌زور عقدش کرده‌اند و قرار بوده تا یکی‌دو هفته آینده، سر خانه و زندگی‌اش برود اما مثل اینکه دوام نیاورده و خودکشی کرده است. تپه پیرمحمد، عمدتا جای روستانشینانی است که دارای وضعیت مالی مطلوبی نیستند و اگر کسب و کار کشاورزیشان به‌راه باشد روزگار می‌گذرانند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن دایی در نیمه شب بارانی تهران / مرد جوان به شلاق و تبعید محکوم شد

جزئیات تحقیق از ناظم دبیرستان معین در غرب تهران/ شکایت 15 دانش آموز در دادسرا

ازدواج دوم و بلایی که سر بازیگر زن مشهور آورد + عکس

روابط قبل از ازدواج باعث شک و شبهه شوهر سومم به فرزندمان شده است

وقتی با کامران در خانه مجردی تنها شدیم خودم را کاملا در اختیارش گذاشتم

درگیری لفظی شدید لاریجانی و کواکبیان در صحن علنی مجلس

ارتباط عضو هیئت مدیره مدرسه جنجالی غرب تهران با مسیح علینژاد + عکس

شکایت 50 دختر دانشجو و بیمار زن از یک پزشک منحرف زنان و زایمان +عکس

بازیکن تیم ملی فوتبال هنرپیشه معروف زن را صیغه کرد! / مادرم مخالف ازدواج بود، صیغه اش کردم

تجاوز به 2 دختر نوجوان توسط مرد 96 ساله!+عکس کفتار پیر

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله همسایه / وقتی تنها بودم از دیوار وارد خانه شد و ... + عکس