جباری:استقلال هنوز به ترکیب ثابتی نرسیده/ هواداران باید صبوری و از تیم حمایت کنند

علی جباری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص وضعیت تیم استقلال در فصل جاری لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: همه ما به خوبی می‌دانیم مالک اصلی هر باشگاهی هواداران آن هستند و آن‌ها حق دارند که نگران تیم محبوب خود باشند. اما باید به هر تیم و اعضای آن تیم فرصت داد تا بتوانند به شرایط ایده‌آل و مدنظر خود برسند. استقلال هنوز به ترکیب ثابتی نرسیده و هنوز نتوانسته به نظم تاکتیکی و فرم ایده‌آل خود برسد و هواداران باید به ساپینتو فرصت دهند و کمی صبورتر باشند و شتاب‌زده عمل نکنند. 

وی در خصوص واکنش ساپینتو نسبت به انتقاد برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: باید رفتار و صحبت‌های یک مربی مدیریت شود و باشگاه باید برای او چارچوب مشخص کند. شما نگاه کنید همین موضوع خودش باعث ایجاد حاشیه شده است. هیچ یک از پیشکسوتان دشمن باشگاه نیستند همه نگران استقلال هستند و دوست‌دارند موفقیت‌های این تیم تداوم داشته باشد. آن‌ها عمر و جوانی خود را در این باشگاه گذاشته‌اند و از سر دلسوزی صحبت می‌کنند کسی دشمن ساپینتو نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان بیان کرد: استقلال هنوز چیزی را از دست نداده تازه 5 هفته از لیگ گذشته است. فصل گذشته تیم در چند هفته متوالی مساوی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت اما در پایان مقتدرانه‌ترین قهرمانی لیگ را کسب کرد. هواداران باید صبوری و از تیم حمایت کنند تا باز هم شاید موفقیت استقلال باشیم.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟