مشایخی: در این مرحله دیگر نباید دچار لغزش شویم/ امیدوارم خستگی سفر به استرالیا برای ما دردسرساز نشود

سجاد مشایخی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برتری تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن اظهار کرد: خداراشکر بازی خیلی سختی بود زیرا ژاپن تیمی خطرناک و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد و بهترین حالت بود که در این دیدار به برتری برسیم زیرا در این مرحله دیگر نباید دچار لغزش شویم و تمام امتیازات برای ما هم مهم است تا جمع‌آوری کنیم. امیدوارم همین روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم. درست است بالاخره بازی بسکتبال بالا پایین دارد و ما هم باید نوسانی که داریم را برطرف و با شرایط بهتری به مسیر خودمان ادامه دهیم.

وی درباره اینکه آیا از عملکرد خود در بازی با ژاپن راضی بود یا خیر، گفت: عملکردم بد نبود هر چند می‌توانم بهتر از این باشم و باید بیشتر سعی تلاش داشته باشم اگر چه عملکردم راضی‌کننده بود. اما خود من هیچوقت از خودم راضی نیستم.

گاردرأس تیم ملی ادامه داد: ژاپن از لحاظ انتقال توپ و شوت‌زنی خیلی توانمند بود و باید جلوی آن‌ها را می‌گرفتیم که خداراشکر این اتفاق هم رخ داد. در کوارتر دوم عالی بودیم. تماشاگران واقعأ در بازی با ژاپن سنگ تمام گذاشتند و همیشه و همه جا ما را حمایت کرده‌اند. امیدوارم در مراحل بعدی نیز بیشتر به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند زیرا به حمایت آن‌ها نیاز داریم. واقعأ ثانیه به ثانیه بازی قوت قلبی برای ما هستند و به ما انگیزه مضاعف می‌دهند. دست تک تک آن‌ها را به گرمی می‌فشارم که در بازی آخر هفته وقت گذاشتند و از ما حمایت کردند.

مشایخی درباره بازی با استرالیا گفت: بازی سختی با این تیم در آنجا داریم و از طرف دیگر استرالیا واقعأ جزو پنج تیم برتر جهان است اگر چه مقابل آن‌ها از پیش بازنده نیستیم. پرواز طولانی داریم و امیدوارم خستگی سفر ما را اذیت نکند و بازی خوبی مقابل آن‌ها داشته باشیم. هدف ما این است بازی به بازی پیش برویم و شاهد حضور دوباره خودمان در جام‌جهانی باشیم، اگر چه اتفاق سختی است اما تلاش می‌کنیم تا این اتفاق را رقم بزنیم.

وی در پایان در مورد اینکه چه توقعاتی از مسئولان ورزش کشور دارد، بیان کرد: باید بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی بیشتری برای ما تدارک و همچنین شرایط خوبی را برای فدراسیون، کادرفنی و حتی ما مهیا کنند تا بتوانیم بهترین عملکرد را در ادامه بازی‌های سخت و دشوارمان داشته باشیم. امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود و بسکتبال ایران از این شرایط که در آن قرار دارد در بیاید و به جام‌جهانی برود. 

انتهای پیام/

کدخبر: 818903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟