غریب‌شاهی: رکوردشکنی حس خوبی دارد/ مدالم را به مادرم تقدیم می‌کنم

علی اکبر غریب‌شاهی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص سطح مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی آسیا اقیانوسیه اظهار کرد: همانطور که از اسمش پیداست مسابقات آسیا اقیانوسیه بود که اکثر عنوان‌داران با بهترین شرایط در آن حضور یافته بودند. سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود و اینطور نبود که بتوان راحت به مدال رسید. خداراشکر تیم ما، خوب بود به جهت اینکه تمرینات خوبی زیر نظر کادرفنی سپری کرده بودیم و برای حضور در این مسابقات در فرم خوبی قرار داشتیم.

وی افزود: خداراشکر به لحاظ مدالی و همچنین نتیجه‌گیری خیلی خوب عمل کردیم، هر چند که اولین مسابقه ما با قوانین جدید بود اما خداراشکر همه چیز خوب پیش رفت از اینکه توانستیم با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم. حس خوشحالی دارد از اینکه تمام بچه‌ها عالی کار کردیم و توانستیم زحمات کادرفنی را به بهترین شکل جبران کنیم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا درباره اینکه چه حسی دارد از اینکه رکورد شکنی کرد، گفت: هدف من از ابتدا و پیش از حضور در کره‌جنوبی هم این بود در کنار کسب مدال طلا، رکوردشکنی هم داشته باشم که خداراشکر این 2 امر مهم برای من در آنجا محقق شد. بالاخره در دسته 107 کیلوگرم تمام رقبا آماده بودند اما پس از مسجل شدن مدال طلا، شرایط خوب پیش رفت و توانستم رکورد بزنم. از مسابقاتی که دادم راضی هستم. البته در این رکورد شکنی کادرفنی و شخص حسین توکلی هم نقش زیادی داشتند و از این بابت از آن‌ها کمال تشکر و قدردانی را دارم.

غریب‌شاهی در مورد اینکه شرایط در اردوها خوب است یا خیر، اظهار کرد: خداراشکر توجهات به ما بهتر از گذشته شده اما جا دارد خیلی بهتر از این هم شود. به نظرم از لحاظ اردویی، لحاظ سخت‌افزاری از جمله حضور ماساژور و یک مربی دیگر تا این اتفاقات منجر شود  بتوانیم بار دیگر برای ایران افتخارآفرین شویم.

وی در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین، کمیته ملی پارالمپیک و همچنین انجمن پاراوزنه‌برداری که در این مدت برای ما زحمت کشیده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم. واقعأ خداراشکر اردوها از لحاظ کیفیتی شرایط خوبی برخوردار بود و باید بهتر از این هم شود. این مدالم را به مادر عزیزم را به مادر عزیزم تقدیم می‌کنم که برای من زحمت زیادی کشیده است. امیدوارم از من راضی باشد و من هم توانسته بودم برای لحظاتی هم که شده دل او را شاد کرده باشم.

انتهای پیام/

کدخبر: 794616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟