گرا‌پی‌شه: تا الان عالی بوده‌ایم/ هنوز جا برای پیشرفت هندبال ساحلی ایران وجود دارد

آنتونیو گرا‌پی‌شه در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم هندبال ساحلی نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: باید بگویم تیم ما فوق‌العاده است. حتی معتقدم شانس مدال را هم داریم. سطح مسابقات بسیار بالا است، زیرا تمام تیم‌ها از لحاظ کیفیتی دارای سطح خوبی هستند. 

وی درباره بازی آمریکا و همچنین قطر گفت: آمریکا یک تیم مبتدی در هندبال ساحلی است و هنوز چیزهای زیادی برای رشد وجود دارد. تیم آمریکا هندبال ساحلی را تازه شروع کرده است. ما هنوز راه زیادی برای بزرگ شدن داریم و باید حالت‌های مختلف را در نظر بگیریم. از سوی دیگر، ماکار طولانی را انجام داده‌ایم. بازی سختی هم با قطر داشتیم چرا که هر 2 تیم از نظر احساسی در خطر بودند. خوشحالم آن‌ها را بردیم.

مدیرفنی هندبال ساحلی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان از ایران انتظار مدال داشت یا خیر، تصریح کرد: به نظرم ما تاکنون خوب کار کرده‌ایم اما واقعأ کار سخت است به جهت اینکه در کنار ما تیم‌هایی مانند سوئد، آلمان، برزیل، آرژانتین، اسپانیا و فرانسه که جزو بهترین تیم‌های دنیا هستند برای رفتن روی سکو تلاش می‌کنند. کار سخت است اما تلاش می‌کنیم به نتایج خوبی برسیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

کدخبر: 792596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟