تیشه‌گران: نام صالحی امیری از دل بچه های ناشنوایان پاک نمی‌شود

به گزارش رکنا، مراسم تجلیل از افتخارآفرینان کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل با حضور سید رضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک ، کیکاووس سعیدی دبیر کل، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، مهران تیشه‌گران و فراهانی رییس و نایب رییس فدراسیون ناشنوایان، حسن رنگرز مدیرکل استان مازندران و در آکادمی ملی المپیک از دقایقی پیش آغاز شد.

مهران تیشه‌گران اظهار داشت: تشکر ویژه از بانی این جلسه دارم که نه تنها امروز در دورانی که عضوی از کمیته ملی المپیک و فدراسیونی که در چند سال گذشته برای سربلندی ورزشکارانمان داشتیم می‌خواهیم امروز بگوییم ما آنچه را که قول داده بودیم موفق شدیم. از صالحی‌امیری به عنوان حامی اصلی تشکر می‌کنم. نام او از دل بچه‌های ناشنوایان پاک نخواهد شد.

وی افزود: جا دارد از همه عزیزان که ما را در این مسیر یاری کردند به خصوص سجادی وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم که در طول این مدت دغدغه بچه‌ها را داشتند و 2 مرحله در جمع بچه‌های ما حضور پیدا کردند، از اعضا هیات رییسه واقعا تشکر می‌کنم که همیشه با تمام مشغله‌کاری همه جا کنار ما بودند.

رییس فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان گفت: در شهرها و استان‌های مختلف ما اردو برگزار کردیم و هیات‌ها در برگزاری این اردوها ما را یاری کردند. طی دو سه ماه گذشته اردوهای ما آغاز شده و قرار شد در هشت رشته ورزشی تیم‌هایمان را آماده کنیم. حدود ۸۰ کشور در این مسابقات حضور داشتند و بازی‌ها هم در ۱۸ رشته ورزشی برگزار شد. ما ۷۵ ورزشکار در این مسابقات داشتیم. ۱۵ بار در مجموع در المپیک شرکت کردیم که در این دوره بعد از اوکراین و آمریکا سوم شدیم. کار، کار بسیار سخت و دشواری بود، بحث خواستن و توانستن بود که ما توانستیم موفق شویم. 

تیشه‌گران در پایان گفت: در این اعزام هشت فدراسیون به ما کمک کردند و امیدواریم در آینده بچه‌ها موفق باشند، ما از وزیر ورزش قول گرفته‌ایم که به زودی پاداش ورزشکاران را از دولت بگیریم و به آنها هدیه کنیم. وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک که ما را یاری کرده‌اند و امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم آینده خوبی برای بچه‌ها رقم بزنیم.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟