علی‌قارداشی: تعویق بازی‌های آسیایی خبر خوبی برای ما بود/ احتمال دارد قهرمانی جهان لغو شود

مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص لغو بازیهای آسیایی اظهار داشت: با توجه به اینکه بچه‌های لژیونر را جمع کنیم و برای آنها اردو تشکیل بدهیم، لغو بازی‌های آسیایی خوب بود. امیدواریم پس از این اتفاق مسئولان ستاد عالی بازی‌ها تدارک خوبی برای آینده ببینند. اکنون با این اتفاق، قطعأ برنامه‌های ما تغییر خواهد کرد، اما اردوها را نمی‌توانیم لغو کنیم. باید ببینیم پس از این اتفاق  برنامه جدید کادرفنی تیم ملی به چه صورت است.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط برنامه تیم ملی تنیس روی میز چگونه خواهد بود، گفت: به هر حال برنامه‌های آماده‌سازی ما باید تغییراتی داشته باشد و از الان برای قهرمانی جهان آماده خواهیم شد. البته احتمال می‌دهیم قهرمانی جهان هم لغو شود، زیرا وقتی بنا به دستور دولت خودشان بازی‌های آسیایی لغو شد مطمئنم قهرمانی جهان هم لغو می‌کنند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: البته از این زاویه هم می‌توان نگاه کرد که در صورت برگزاری بازی‌ها به تدارکات تیم برای کسب سهمیه المپیک کمک می‌کرد.  امیدوارم با اتفاق رخ داده از سمت مسئولان ورزش کشور مانند همیشه حمایت خوبی از ما شود. شرایط بودجه‌ای ما خوب است اما نیاز است تا به شکل بهتر مورد توجه و حمایت قرار گیریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 777855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟