آنجلوتی: قهرمانی پیچیده است/ کسب دوگانه من را هیجان زده می‌کند

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب در دیداری از هفته سی و سوم لالیگا به مصاف اوساسونا می رود و کارلو آنجلوتی در نشست خبری پیش از این دیدار در مورد این دیدار گفت: ما به قهرمانی لالیگا نزدیکیم ولی هنوز بازی‌هایی وجود دارند که باید ببریم. ال سادار ورزشگاه سختی است و ما باید با تمام توان برای نزدیکتر شدن به قهرمانی تلاش کنیم. 

وی در مورد احساس قهرمانی خود هم گفت: تجربه خیلی زیادی از این حس دارم. خیلی نزدیکیم ولی هنوز تموم نشده. فردا فرصت خیلی خوبی داریم مقابل یک حریف قدرتمند تا به سه امتیاز برسیم.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در خصوص اینکه آیا استراحتی برای بنزما در نظر گرفته است یا خیر، عنوان کرد: اگه یک بازیکن حالش خوب باشد نیازی به استراحت ندارد. استراحت دادن به او بی معنی است.

آنجلوتی درباره رودریگو - آسنسیو و کاسمیرو هم اظهار داشت: رودریگو وقتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شود تفاوت‌ها را رقم می‌زند. نمی‌گویم آن بود که بازی را تغییر داد ولی انرژی زیادی به تیم ما وارد کرد. مارکو هم کارش خوب بود ، اون فصل فوق‌العاده‌ای داشت و گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. ما از کیفیت هر دو آنها لذت می‌بریم. کاسمیرو، مثل یوویچ و ماریانو مشکل جزئی داشت. هنوز یک هفته فرصت داریم و به نظر من هر سه این بازیکنان به بازی مقابل سیتی می‌رسند. 

وی در پاسخ به این سوال که بین قهرمانی در لالیگا یا سی ال کامیک را ترجیح می‌دهد، گفت: هر دو این جام‌ها من را هیجان زده می‌کنند.

سرمربی رئال مادرید درباره اینکه آیا آنچلوتی جادو می‌کند یا خیر، تصریح کرد جادو در این ورزشگاه و این باشگاه است. اینجا یک چیز خیلی خاصی وجود دارد. خوش شانس بودن خودش کیفیت محسوب می‌شود و اگه یکی به من بگوید خوش شانسی این یعنی من یک مورد کیفیت بیشتری دارم. ناپلئون همیشه سردارای خوش شانس را به سردارای با کیفیت ترجیح می‌داد.

آنجلوتی در پاسخ به اینکه قهرمانی در چه جامی سخت‌تر است، گفت: قهرمانی سی ال یا قهرمانی در 5 لیگ معتبر؟ نمی‌دانم. در کل قهرمانی پیچیده است. من خوش شانسم که توانستم مربی تیم‌های بزرگی باشم و در این تیم‌ها به قهرمانی برسم. شاید یکی کیفیتش مثل من است ولی در تیمی حضور دارد که برای بقا در لیگ می‌جنگد بنابراین من خوش شانسم که اینجا نشستم.

وی در خصوص ویس‌های لورفته از برگزاری سوپرکاپ هم بیان کرد: خودم چشم و گوش دارم ولی نمی‌خواهم وارد این مسئله شوم.

انتهای پیام/

کدخبر: 772458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟