پیولی: تا یک ماه سیگار محبوبم را نخواهم کشید

به گزارش رکنا ورزشی،استفانو پیولی پس از برتری تیم خود در دربی دلامادونینا درباره این بازی گفت: استفانو پیولی گفت: باورنکردنی را دارند که می توانند به کمک آن فراتر از حد خود ظاهر شوند. هم اندازه با همین مقطع در فصل قبل امتیاز کسب کرده ایم، می دانیم که کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم. به بازیکنان گفتم باید به خودمان ایمان داشته باشیم؛ موانع غیرقابل عبور تنها برای کسانی وجود دارند که به خودشان باور ندارند.

وی افزود: ما بهترین تیم سری آ، مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین را شکست دادیم؛ پس خودمان را ثابت کرده ایم. بله، اینتر در نیمه اول بهتر بود اما میلان تیم بسیار شجاعی است و از هیچکس نمی ترسد. ما تیمی را بردیم که در زمینه هایی از ما بهتر بود و در حالی این اتفاق افتاد که ما هم در بهترین فرم نبودیم. متاسفانه تنها شکستی که در سال 2022 تجربه کردیم (مقابل اسپتزیا) به دلیل عملکرد خودمان نبود؛ قدرت ذهنی تیم من در هر صورت بسیار قابل توجه است.

سرمربی میلان در پایان گفت: جذب ژیرو و بازیکنانی که می دانند پیروزی چه معنایی دارد و شما برای بردن چه چیزی نیاز دارید، مانند زلاتان، کیائر، منیان، باعث شده که تیم ما پخته تر شود. درس مهمی که بازیکنان جوان ما هر روز یاد می گیرند. شاید کمی پیش پا افتاده به نظر برسد اما به خودم قول داده بودم که اگر در این بازی پیروز شویم، تا یک ماه لب به سیگار توسکانی محبوبم نزنم. اتفاقی که شاید برایم مفید باشد.

کدخبر: 770466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟