مانه: باید برای بازی در هر پستی آماده باشم

به گزارش رکنا ورزشی، سادیو مانه، مهاجم لیورپول فاش کرد که آماده است تا در جام ملت‌های آفریقا در کامرون در هر پست برای سنگال بازی کند. این در حالی است تردیدهایی درباره حضور این بازیکن در زمین  با گینه استوایی وجود داشت، چرا که او در جریان بازی مقابل کیپ‌ورد در مرحله یک‌هشتم مصدوم شده بود اما سانه خودش را به این بازی رساند.

سادیه مانه در مصاحبه‌ای که با سایت بی بی اسپورت آفریقا داشت در خصوص بازی با کیپ ورد گفت: این وظیفه من است برای بازی در هر پستی آماده باشم. من باید این کار را انجام دهم زیرا فکر می‌کنم برای من واقعاً مهم است. برای بازیکنان مهم است که مطمئن شوند ما بازی را می‌بریم، بنابراین برای بردن باید همه کارها را انجام و تمام فداکاری‌های لازم را انجام دهید.

مانه در مورد اینکه آیا نمایش سنگال مقابل گینه بهترین بازی آنها تاکنون در سی و سومین دوره این رقابت ها بوده است یا خیر، گفت: فکر می‌کنم همه بازی‌ها برای من بهترین هستند. البته می‌دانم که مردم همیشه به دنبال فوتبال خوب هستند، سعی می‌کنند موقعیت ایجاد کنند و گل بزنند و این طبیعی است. اما به عنوان یک بازیکن فوتبال، نمی‌توانید همیشه این انتظار را داشته باشید. انجام این کار بدون برنده شدن معنی ندارد. ما زمان کافی برای آماده‌سازی، دیدن ویدیوها و بهبود آن داریم زیرا این مهم است.

در همین حال، آگوستین سنقر، رئیس فدراسیون فوتبال سنگال، مطمئن است که شیرهای ترانگا می‌توانند از نیمه‌نهایی فراتر رفته و جام را به دست آورند.

او گفت: من فکر می‌کنم ما می‌توانیم از نیمه‌نهایی فراتر برویم و یک هدف داشته باشیم. بردن جام برای اولین بار زمانی که ما کشورمان را ترک کردیم، برای رفتن به نیمه‌نهایی نبود، بلکه به فینال رفتیم. ما همچنان به سختی کار می‌کنیم، تا با استعداد و همچنین تواضع بازی کنیم و به همه حریفان احترام بگذاریم. سنگال بازی به بازی سطح خود را افزایش می‌دهد و این مهم است زیرا در بازی اول مردم می‌گفتند ما گل‌های زیادی نمی‌زنیم اما ما در بازی آخر سه گل زدیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 768999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟