آلگری: در جدول عقبیم/ میلان تیمی غیر قابل پیش‌بینی است

به گزارش رکنا ورزشی، در چارچوب هفته بیست و سوم سری آ عصر فردا (یکشنبه) تیم‌های میلان و یوونتوس به مصاف هم خواهند رفت در نشست خبری پیش از این دیدار آلگری به تشریح برخی مسائل این تیم پرداخت.

وی درباره این بازی گفت: در حال تجربه کردن لحظات خوبی هستیم، اما راهی طولانی در پیش داریم و در جدول عقبیم. فردا بازی خوب و مهمی در پیش داریم و باید خوب کار کنیم. نکته بد اینکه فقط پنج هزار نفر در ورزشگاه‌اند. به جز بونوچی و رمزی، همه خوب و در دسترس‌اند. برای کسب نتیجه به زمین می‌رویم اما کار آسانی نداریم. میلان مدتی است خوب کار کرده و به مربی‌شان پیولی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم یونتوس افزود: برنامه‌ریزی نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم، در پایان فوریه خواهیم دید که کجای جدولیم. سه امتیاز فردا مهم‌ است اما می‌دانیم آسان نیست. میلان از نظر فنی سطح بالایی دارد و نتایج مثبت زیادی گرفته.

آلگری درباره شرایط دیبالا برای این دیدار گفت: دیبالا از نظر فیزیکی خوب و از نظر روحی آرام است که به بازی کردنش کمک می‌کند. او می‌تواند چیزهای زیادی به ما بدهد. کین کارهای مهمی کرده، از حضورش خوشحالم، او کسی است که می‌توان رویش حساب باز کرد.

وی ادامه داد: بازی اول لیگ ما را در موقعیتی قرار داد که در تعقیب رقبا باشیم. اما این حقیقت که می‌توانیم در دو بازی آینده‌مان به آن‌ها برسیم صحیح است. امیدواریم که پیش از وقفه‌ها خوب کار کنیم و سپس به فوریه فکر می‌کنیم.

سرمربی یونتوس درباره شرایط این تیم در بازار نقل و انتقالات زمستانی گفت: بازیکنان همین‌ها هستند و خواهند ماند، بازهم تکرار می‌کنم. آرتور بعد از ۶ ماه دوری برگشته، دقایق بازی او رو به افزایش است و نتایج هم نشانه آن هستند، او بازیکنی است که نمی‌توان بحثی روی توانایی‌اش داشت. در حال حاضر همه پسرها خوب کار می‌کنند، چه آن‌ها که شروع‌کننده‌اند و چه آن‌ها که تعویضی به بازی می‌آیند. آن‌ها هم به این مسئله احترام می‌گذارند، با توازن و تعادل است که نتایج بدست می‌آیند. 

آلگری به بازی رفت این دو تیم هم اشاره کرد و اینطور پاسخ داد: در بازی رفت برای ۷۵ دقیقه خوب کار کردیم، اما سپس میلان شانس بردن بازی هم داشت چرا که آن‌ها تیمی غیرقابل پیش‌بینی‌اند و فردا باید بسیار محتاط باشیم. میلان در سال‌های اخیر خوب کار کرده و نتایجش را تکرار کرده. ما به ۹ اسکودتوی پیاپی رسیدیم که چیز بزرگی بود. امسال رونالدو رفت و ما اغلب بازیکنانی در زمین داشتیم که ۲۰ تا ۲۳ سال سن داشتند و به کسب تجربه نیازمندند.

وی در پایان گفت: بازی مقابل اودینزه نشان داد که در مدیریت بازی پیشرفت کردیم، منتظر لحظه مناسب برای گل زدن می‌مانیم، هیچ موقعیتی به حریف نمی‌دهیم و با آرامش بازی می‌کنیم؛ این یک گام رو به جلوست.

انتهای پیام/

کدخبر: 765082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟