درویش مدیرعامل پرسپولیس شد

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد.

به گزارش رکنا ورزشی، رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شد. وی پیش از این به عنوان مدیرعامل سایپا فعالیت می کرد. در جلسه‌ای که امروز با حضور سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به همراه وزاری اقتصاد و دادگستری تشکیل شد، اعضای هیات مدیره معرفی و در نهایت درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس برگزیده شد.

به این ترتیب غلام محمد علیپور، محمد اسد مسجدی، بیژن ذوالفقارنسب وسید مجید پوراحمدی مشاور وزیر ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در کنار رضا درویش به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند. محمد فیاض و مجید صدری نیز اعضایی هستند که جای خود را در هیات مدیره این باشگاه به نفرات جدید دادند.

گفتنی است شب گذشته مجید صدری با انتشار پست اینستاگرامی از سرپرستی مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد.

پیش از این مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی یکی از گزینه های این سمت بود که با حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی پذیرش این سمت را رد کرد. 

 

کدخبر: 761629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟