سولدو: با عباس زاده مشکل نداریم/ دفاع راست پیدا نکردم

هدایت تیم فوتبال تراکتور بر عهده زونیمیر سولدو است.در ابتدای فصل هدایت تیم تراکتور بر عهده فیروز کریمی بود. تراکتور تبریز در لیگ بیست و یکم اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارد. تراکتور در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر با 12 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

به گزارش رکنا، «زونیمیر سولدو» سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اضهار داشت: بازیکنان را برای بازی سخت فردا آماده کرده‌ایم. نساجی تیم خوبی بوده و امتیازات مهمی کسب کرده است و دارای چندین بازیکن باتجربه هست.

وی ادامه داد: من از بازیکنانم راضی هستم؛ چرا که روند خوبی را طی می‌کنند. البته رضایت من از نحوه بازی آنان است و از نطر کسب امتیاز راضی نیستم. ضروری است به روند خوب‌مان ادامه دهیم و با کسب امتیازات لازم، وضعیت‌مان در جدول را بهبود بخشیم.

سولدو در خصوص اینکه چرا به «محمد عباس‌زاده» دقایق کمتری بازی می‌رسد؟ بیان کرد: ما برای تیم کار می‌کنیم و با هیچ بازیکنی مشکل نداریم. عباس‌زاده بازیکن باتجریه و خوبی است؛ اما باتوجه به شرایط تیم، من از بازیکنانی که آماده‌تر هستند، استفاده می‌کنم. 

سولدو در خصوص شناختش از نساجی مازندران، گفت: ما تمام تیم‌هایی که با آنها بازی می‌کنیم را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف‌شان را به بازیکنانمان منتقل می‌کنیم. 

وی در رابطه با ضعف تراکتور در پست دفاع راست، گفت: تراکتور خوب بسته نشده و فقط یک دفاع راست دارد. هنوز نتوانستیم گزینه جدیدی برای تقویت تیم در پست دفاع راست پیدا کنیم که در ادامه این مشکل را نیز مرتفع خواهیم کرد.

سولدو افزود: تمرکز من روی بازی با نساجی است و امیدوارم نفرات جدید به جمع ما ملحق شوند.

وی تأکید کرد: ما روند خوبی را طی می‌کنیم و وضعیت‌مان از نظر تاکتیکی بهتر شده است. تلاش می‌کنیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم؛ شرایط تراکتور با اضافه شدن نفرات جدید، بهتر می‌شود. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: باتوجه به شناختم از نساجی، آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند و جنگ واقعی در وسط زمین خواهیم داشت. می‌خواهیم با بازی باکیفیت، به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. 

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی با نساجی، گفت: یکی دو بازیکن آسیب جزئی دارند که امیدوارم به بازی فردا برسند.

کدخبر: 761505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟