آخرین وضعیت ملی پوشان هندبال بعد از ابتلا به ویروس

به گزارش رکنا ورزشی، در شرایطی که تیم ملی هندبال مردان قرار بود دوشنبه هفته جاری به تورنمنت رومانی اعزام شود اما کادر فنی تیم ملی هندبال یک روز قبل از اعزام از لغو این تورنمنت خبر دادند. علت لغو این مسابقه تدارکاتی ابتلای ۷ بازیکن تیم هندبال به بیماری آنفلونزا بود که سبب شده بود آن‌ها راهی بیمارستان شوند. البته با وجود این اتفاق خوشبختانه تست کرونای همه بازیکنان تیم ملی منفی بود اما با این وجود بازهم مسئولان فدراسیون هندبال و کادر فنی اعزام تیم ملی به تورنمنت رومانی را لغو کردند. 

در همین زمینه محسن طاهری مربی تیم ملی درباره آغاز دوباره تمرینات گفت: بازیکنانی که به ویروس آنفلونزا دچار شده‌اند، خوشبختانه روزهای بهبودی را پشت سر می‌گذارند. با توجه به اینکه تست کرونا هم از آنها گرفتیم که تمامی تست‌ها منفی بود به همین دلیل چند روزی به آنها استراحت دادیم تا دوباره به چرخه تمرینات و بازی برگردند.

وی افزود: فردا(چهارشنبه) یک بازی دوستانه با عمان در پیش داریم که امیدوارم تا فردا شرایط بهبودی بازیکنان هم بهتر شود. اگر چه این تیم خیلی قوی و باکیفیت نیست اما آنها هم مانند ما با انجام بازی‌های دوستانه به دنبال این هستند تا نقاط ضعف قوت خود را برطرف کنند و به شکل بهتری مقابل عراق، قطر و امارات که همگروه هستند بازی کنند. بعد از بازی با عمان تا روز یکشنبه به بازیکنان استراحت می دهیم و مجددا تمرینات را برای حضور در تورنمنت اسپانیا از سر می گیریم.

مربی تیم ملی هندبال تصریح کرد: ما همانطور که در بازی با عراق بازیکنان را تست کردیم در بازی با عمان هم سعی داریم آنها را محک بزنیم تا ببینیم چقدر می‌توانند به ایده‌هایی که مانوئل مدنظر دارد خودشان را نزدیک و نزدیک‌تر کنند تا پس از آن با نفرات اصلی به تورنمنت اسپانیا برویم. امیدوارم در این تورنمنت بتوانیم حضور خوبی داشته باشیم اگر چه نتیجه برای ما ملاک نیست و تنها دنبال این هستیم تا بازیکنان هم هماهنگ شوند و هم روی نقاطی که ضعف داریم با برنامه‌ریزی درست آنها را از بین ببریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 756158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟