دمبله به بایرن مونیخ نزدیک شد؟

به گزارش رکنا، صحبت‌هایی از علاقه دوباره بایرن مونیخ به دمبله می‌شود، بایرن در فصل 2015 نیز به دنبال جذب دمبله بود، میشائیل رشکه توضیح می‌دهد

عثمان دمبله یکی از گرانترین فروش‌های بورسیا دورتموند بود، او در فصل 2017 به بارسلونا منتقل شد، هر چند که مصدومیت‌های متوالی والبته شرایط نه چندان مطلوب بارسلونا باعث شد که دمبله از کیفیت مورد انتظار فاصله زیادی داشته باشد.

میشائیل رشکه (مدیر فنی بایرن در آن زمان) در پادکست بیلد از تلاش بایرن برای به خدمت‌گیری این بازیکن فرانسوی در فصل 2015/16 می‌گوید: مارکو نپه (استعدادیاب بایرن آن زمان بایرن) و من چندین بار او را در رن دیده بودیم و تحت تاثیر قرار گرفتیم. 

رشکه توضیح می‌دهد که آنها با مادر دمبله و  باشگاه رن چندین نوبت صحبت کردند: ما در مسیر درستی قرار داشتیم و برای انتقال او شانس بالایی داشتیم، مسائل مالی نیز مشکلی نبود، هزینه‌ای در حدود 2 میلیون یورو، به طور قطع می‌خواستیم انتقال انجام شود. 

اما موضوعی بود که باعث شد بایرن مقصد آتی دمبله نباشد: او دوست داشت به بارسلونا برود و می‌دانست اگر به بایرن بیاید راه سختی باری رسیدن به تیم مورد علاقه خود خواهد داشت بنابراین دورتموند را انتخاب کرد. 

قرار داد 5 ساله دمبله در سال آینده به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد شرایط بارسلونا برای تمدید با دشواری همراه است از این‌رو دوباره نام دمبله برای انتقال به باشگاه دیگری شنیده می‌شود. به نقل از کریستین فالک خبرنگار بیلد، صالح‌ حمیدزیچ از علاقه بایرن به او پس از شکست بارسلونا مقابل بایرن صحبت کرده است.

البته بنا به گزارش fussballtransfers باشگاه‌های انگلیسی دستمزد سنگین 20 میلیون یورو به همراه 30 میلیون پاداش را پیشنهاد دادند که نشان می‌دهد بسیار بعید است بایرن با چنین پیشنهادی به سمت دمبله برود. 

کدخبر: 749623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟