تارتار - خطیبی؛ دوئل مربیان جوان لیگ برتری

به گزارش رکنا، تیم فوتبال آلومینیوم‌اراک در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که سران باشگاه ذوب‌آهن در اوایل فصل لیگ بیست و یکم و پس از برکناری «مجتبی حسینی» از سمت سرمربیگری این تیم؛ همزمان با «مهدی تارتار» و «رسول خطیبی» برای هدایت نیمکت ذوب‌آهن مذاکراتی را انجام دادند. که در نهایت خروجی این مذاکرات به امضای قرارداد با تارتار منجر شد. در نهایت رسول خطیبی هم به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک منصوب شد.

ذوب آهن که در هفته گذشته لیگ برتر برابر فولاد نتیجه را واگذار کرد با کسب 9 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. آلومینیوم اراک هم که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده در دیدار هفته گذشته مسابقات لیگ ایران مقابل هوادار تهران به تساوی رضایت داد.

لازم به ذکر است که تیم ذوب‌آهن توانست در هفته 4 سپاهان را که از مدعیان قهرمانی است شکست دهد. در مقابل آلومینیوم‌اراک هم در هفته 3 لیگ برتر موفق شد پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارد. بر همین اساس 2 تیم در دیدار روز سه‌شنبه به دنبال کسب پیروزی و فاصله گرفتن از سایر رقبا در جدول خواهند بود.

کدخبر: 745097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟