زلاتان در مراسم معارفه: من بنجامین باتن هستم

زلاتان فصل گذشته در یونایتد روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشت ولی یک مصدومیت سنگین، سد راه او شد و با وجود امضای دوباره قرارداد با شیاطین سرخ، در نهایت درخواست فسخ داد و از حالا چالشی جدید در لیگ MLS را تجربه خواهد کرد.
او در مراسم معارفه خود گفت:« فردا یک بازی مهم پیش رو داریم و من به تیم متعهد هستم. خودم را بسیار باانگیزه می بینم و مثل یک شیر گرسنه هستم. 
من احساس جوانی می کنم و قبلا هم گفته ام که مثل بنجامین باتن پیر به دنیا آمده ام و جوان از دنیا خواهم رفت. نگران سن من نباشید. می دانم که 37 سال دارم؛ ولی وقتی به لیگ انگلیس رفتم هم نگرانی هایی وجود داشت و فکر می کردند قرار است با ویلچر به نشست های مطبوعاتی بیایم ولی پس از گذشت سه ماه، انگلیس را هم فتح کردم.»
ستاره سوئدی افزود:« فقط می خواهم وارد زمین شده و بوی چمن به مشامم برسد. امروز وقتی تمرین تمام شد، می خواستم همچنان ادامه دهم و به مربی گفتم که اجازه دهد چند شوت دیگر هم بزنم.
حس یک کودکی را دارم که برای اولین بار به او کارامل داده باشند و بازهم کارامل می خواهد. حس الان من نسبت به توپ فوتبال اینگونه است. ذهن من همواره در لوس آنجلس بود و می دانستم روزی به این باشگاه می آیم. سرنوشت برای من اینگونه رقم خورده بود. لوس انجلس من را صدا کرد و من هم پاسخ مثبت دادم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟