کنایه سنگین مورینیو به اتهام تبانی کونته

کونته در سال 2011 وقتی سرمربی سیه‌نا بود به تبانی متهم شد و 4 ماه محروم شد؛ ولی همواره این موضوع را رد کرد و سال 2016 در دادگاهی تبرئه شد. اخیرا مورینیو با اشاره به حرکات کونته در کنار زمین، او را به یک دلقک تشبیه کرده و کونته نیز مدعی شده که مورینیو در گذشته به همین شکل بوده است. در حالی که درگیری لفظی بین مورینیو و کونته بالا گرفته، حالا مورینیو با کنایه به موضوع تبانی، درگیری را وارد فاز جدیدی کرد
او گفت:" تنها چیزی که می‌خواهم بگویم و این داستان را تمام کنم این است که بله، من در گذشته اینگونه بوده ام. بله، این روزها کمتر اینگونه ام؛ ولی گاهی هم کنار زمین جنب و جوش دارم. اتفاقی که هیچگاه برای من رخ نداد و رخ نخواهد داد این است که به خاطر تبانی محروم شوم. این اتفاق هیچگاه برای من رخ نداد و رخ نخواهد داد."
مورینیو درباره کلمه دلقک که پیش از این خود او بدون اشاره مستقیم به کونته مطرح کرده بود گفت:" فکر می‌کنم مقصر او نیست. به نظرم رسانه ها باید از من و او عذرخواهی کنند، زیرا اینکه این سوالات را از او می‌پرسند اشتباه است. ولی با این حال او را مقصر نمی‌دانم. درباره شور و انگیزه از من سوال شد و بیشتر شماها هم در آن کنفرانس خبری بودید. من درباره خودم صحبت می‌کردم و سوالی که از او شد، موضوع را طوری جلوه داد که انگار من او را دلقک خوانده بودم. احتمالا چند روزنامه نگار می‌خواستند اینگونه به نظر بیاید."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟