پرسپولیس این حلقه اتحاد را حفظ می‌کند

به گزارش رکنا ، پرسپولیس برابر الاهلی شجاعانه بازی کرد و با یک گل شکست خورد. شاید اگر غفلت در دقایق ابتدایی و قرار نگرفتن تحت تاثیر جو و ستاره‌های اسمی حریف نبود، سرخ‌ها سرنوشت متفاوتی در بازی پیدا می‌کردند.

پرسپولیس به حدی خوب بود و هجومی بازی می‌کرد که بازیکنان گران‌قیمت حریف چاره‌ای جز خواباندن بازی و از جریان انداختن حملات این تیم نداشتند.

نگرانی برای باز شدن دروازه الاهلی تا ثانیه‌های پایانی در چهره ماتیاس یایسل آلمانی وجود داشت و او برای شنیدن سوت پایان بازی مدام فریاد می‌کشید و همه این‌ها نشان می‌دهد پرسپولیس در جده نمایش امیدوارکننده‌ای داشته است.

پرسپولیس

با این حال پرسپولیس هنوز ضعف‌های مشخصی دارد و شاید اگر نقل و انتقالات این باشگاه این قدر فرسایشی و طولانی نمی‌شد و گاریدو برای اردوی ترکیه تیم کاملی در اختیار داشت، اکنون حتی این تیم می‌توانست مدعی پیروزی برابر الاهلی پرستاره باشد.

با این حال پرسپولیس که راه درازی در لیگ ایران و لیگ نخبگان و البته جام حذفی و سوپرجام دارد باید حلقه اتحاد خود را برای ادامه رقابت‌ها حفظ کند‌. نکته جالب اینکه گاریدو با همه سخت‌گیری‌هایش که حتی از تساوی برابر ذوب آهن نیز عصبانی شده بود، پس از این باخت شاگردان خود را تحسین کرد.

کدخبر: 1041467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟